تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه نهایی «ملکه زنبورها» آماده شد

نسخه نهایی «ملکه زنبورها» آماده شدعلی محمد قاسمی کارگردان سینما، در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم «ملکه زنبورها» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مراحل فنی این اثر به پایان رسیده و نسخه نهایی آن آماده شده است.

این کارگردان درباره حضور «ملکه زنبورها» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: به دلیل مدیریت تجربی که طی این سال ها بر جشنواره فیلم فجر حکفرماست و نتوانسته به ثبات قطعی و شکل منطقی برسد،‌ شاید فیلم را به جشنواره ندهم.

قاسمی با اشاره به حضور «سگ‌ها و آدم‌ها» در جشنواره‌های خارجی اظهار داشت: قرار است این فیلم در یکی از بخش های جشنواره کرالای هند حضور داشته باشد.

قاسمی درباره قصه «ملکه زنبورها» خاطرنشان کرد: این فیلم، قصه عشق و شرم نسلی است که آرزوهایشان برآورده نشده است و دست به هر کاری می‌زنند تا عقده‌های مانده بر ذهنشان به وقوع بپیوندد و همچنین داستان نسلی امروزی‌تر که با اتکا و اعتماد به نسل مسن‌تر، در پی اثبات صداقت و پاکی خود است. برای رسیدن به آرامش و عشق، هر دو اما به دو گونه به مرگ می‌اندیشند‌.

گفتنی است؛ عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسندگان: مهدیه حسینی، علی محمد قاسمی، اعظم نجفیان، تهیه‌کننده، کارگردان و مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، بازیگران: محمود نظرعلیان، آوا درویشی، امیر شکرگزار، محبت قاسمی، اقبال بهاری،‌ بازیگردان و دستیار کارگردان: پیمان مقدمی، برنامه ریز: اعظم نجفیان، دستیار فیلمبردار: کیوان محمدی‌نژاد، مدیر تولید و عکاس: مریم فخیمی، دستیار تولید: سیف‌الله فیضیان، طراح صحنه: علی محمد قاسمی، دستیار صحنه: حامد آزاد، طراح لباس: نوید بهتویی، مانا یزدانی امیری، صدا: بهروز شهامت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه نهایی «ملکه زنبورها» آماده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..