تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوید محمدزاده و نیکی کریمی؛ بهترین بازیگران جشنواره فیلم CineIran

نوید محمدزاده و نیکی کریمی؛ بهترین بازیگران جشنواره فیلم CineIranبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم CineIran شب گذشته در شهر تورنتو ایالت انتاریوی کانادا برگزار شد. در این مراسم که با استقبال گسترده مخاطبان اعم از ایرانیان ساکن کانادا و همچنین حاضران غیرایرانی مواجه شده بود، جوایز برندگان اهدا شد.

بر اساس این گزارش اسامی برندگان جوایز سومین دوره از جشنواره سینمایی CineIran که توسط هیئت داوران متشکل از چهار کارشناس و چهره سینمایی برجسته خارجی انتخاب شده‌اند، به شرح زیر است:

بهترين فيلم: فیلم سینمایی «اسرافيل» به کارگردانی آیدا پناهنده؛ با تقدير ويژه از «بدون تاريخ بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند

بهترين فيلم مردمی: «نگار» به کارگردانی رامبد جوان و «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی

بهترين كارگردانی: مهدی رحمانی برای فیلم «كارت پرواز»

بهترين بازيگر مرد: نويد محمدزاده برای بازی در فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء»

بهترين بازيگر زن: نيكی كريمی برای بازی در فیلم سینمایی «آذر»

بهترين فيلمنامه: مصطفی تقی زاده برای فیلمنامه «زرد»

بهترين جايزه تكنيكی (اديت ): فیلم سینمایی «اسرافيل»

گفتنی است؛ سومین جشنواره فیلم CineIran به دبیری امیر گنجوی از هفدهم تا نوزدهم نوامبر در شهر تورنتوی کانادا برگزار شد و در این جشنواره سینمایی بیش از هجده فیلم سینمایی ایرانی به نمایش درآمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوید محمدزاده و نیکی کریمی؛ بهترین بازیگران جشنواره فیلم CineIran»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..