تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط وام‌ ۴۰ و ۸۰میلیون تومانی با کارمزد ۴درصد

در حالی که امروزه بانک‌ها برای دادن وام در بهترین حالت سودهای ۱۸ درصدي را از مردم مطالبه مي‌کنند، برخي بانک‌ها هم وام‌هاي چند ده ميليون توماني با كارمزد چهار درصد پرداخت مي‌كنند.


به گزارش شمانیوز ، در همین راستا یکی از بانک‌هاي قرض‌الحسنه اقدام به ايجاد طرحي با تسهيلات ۴۰ و ۸۰ ميليون توماني با کارمزد چهار درصد کرده است و متقاضيان مي‌توانند به دوصورت واريز وجه ماهيانه يا ميانگين حساب ساليانه از مزاياي اين طرح بهره مند شوند.
بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف تسهیل ازدواج جوانان اقدام به ایجاد طرح‌هایي به نام طرح يکم و دوم پيوند کرده که در طرح يكم، متقاضي با ايجاد حساب و واريز وجه طبق جدول پرداخت طرح مي‌تواند از تسهيلات تا سقف ۴۰ ميليون توماني با كارمزد چهار درصد بهره‌مند شود؛ به اين صورت كه در پرداخت تسهيلات بر اساس ميانگين موجودي حساب، متقاضي طي سه سال هر سال با ميانگين ۱۰ ميليون و ۶۰۰ هزار تومان مي‌تواند در پايان سال سوم تسهيلات ۴۰ ميليون توماني از اين بانك دريافت كند. در طرح واريز ماهيانه نيز متقاضي مي‌تواند در سال اول با واريز ماهيانه ۴۵۰هزار تومان، در سال دوم با واريز ماهيانه ۶۵۰ هزار تومان و در سال سوم با واريز ماهيانه ۹۵۰ هزار تومان در پايان سه سال از مزاياي اين طرح استفاده كند.
مدت زمان تکمیل موجودی در این طرح یک تا سه سال و دوره بازپرداخت تسهيلات نيز ۳۶ ماهه است. اين طرح همچنين قابل انتقال به اقوام درجه يک نيز است.
در طرح دوم پیوند مهر، متقاضی می‌تواند با میانگين موجودي ساليانه ۶ ميليون و ۱۵۰ هزار تومان طي دوره ۱۰ ساله و در پايان دوره از تسهيلات ۸۰ ميليون توماني بانک قرض الحسنه مهرايران استفاده کند. همچنين متقاضي مي‌تواند در طرح واريز ماهيانه اين قرض الحسنه، در سال اول ماهانه ۶۵۰ هزارتومان واريز و تا سال دهم با ۱۵ درصد افزايش در واريز وجه از اين تسهيلات استفاده کند. متقاضي در اين طرح در سال ابتدايي ماهيانه مبلغ ۴۵۰ هزار تومن واريز مي‌کند و هر سال بايد اين مبلغ را ۲۶ درصد افزايش دهد تا در پايان سال دهم بتواند از تسهيلات ۸۰ميليون توماني استفاده كند. مدت زمان لازم جهت تكميل موجودي در اين طرح ۵تا ۱۰ سال و دوره ي بازپرداخت تسهيلات نيز ۶۰ ماهه است.

این تسهیلات منافاتی با تسهیلات ازدواج ديگر بانک‌ها نداشته و متقاضيان مي‌توانند از اين وام‌ها به صورت همزمان استفاده کنند.

منبع : ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط وام‌ ۴۰ و ۸۰میلیون تومانی با کارمزد ۴درصد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..