تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی 

کندال جنر یکی از مدلهای سرشناس خانواده کارداشیان ها هست, وی در اساس مدل لباس و لوازم آرایشی فعالیت هاي گسترده اي دارد.  کندال جنر “Kendall Jenner” هنرپیشه آمریکایی هست که از سال 2007 میلادی تا به حال مشغول فعالیت بوده ‌هست. او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر میباشد.

او یک خواهر کوچکتر به اسم کایلی و چهار خواهر بزرگتر ناتنی به اسم‌هاي کورتنی, کیم و کلوئی کارداشیان و کیسی جنر و همین طور چهار برادر ناتنی به اسم‌هاي راب کارداشیان, برت جنر, براندون جنر و برودی جنر دارد.کندال جنر حرفه مدلینگ را در سن 14 سالگی نخست کرد و در سال 2010 بعنوان دهمین ستاره خوشگل جوان تلویزیون گزینه شد.

او با حضور در برنامه تلویزیونی «keeping up with the kardashians» درخشید و در سال 2014 برای راه رفتن روی صحنه هاي فشن دیزاینرهای بزرگی در پاریس, نیویورک و میلان حضور یافت.

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

احتمالاً کندال جنر قبل بی نظیر چشمگیری نداشته باشد اما آینده درخشانی در انتظار اوست.از این ستاره هالیوود خواسته ایم تا یک روز خود را برای ما شرح دهد. در ادامه مقاله با سبک زندگی او آشنا شوید.«من جزو افراد سحرخیز هستم.

هر روز ساعت 6:30 صبح از خواب بیدار میشوم زیرا دوست دارم که تا قبل از ظهر به شمار زیادی از کارهایم سر و سامان دهم. گرچه در زمان هایي که به علت مسافرت جت لگ می‌شوم, تا ساعت 10 صبح خوابم.

نخستین کاری که پس از بیدار شدن انجام میدهم, چک کردن گوشیم, به ویژه اینستاگرام, هست. من معمولاً پست زیادی نمی‌گذارم اما دوست دارم که در شبکه هاي مجازی دوری بزنم و گاهی حتی به تصویر هاي قبلی نگاه کنم و از بازبینی خاطراتم لذت ببرم.

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

ساعت 7 صبح به همراه مربی ام, ورزش را شروع میکنم. کیک بوکسینگ ورزش مورد علاقه من هست. پس از یک ساعت ورزش, در ساعت 8 صبح به سراغ کاری که باید در آن روز انجام دهم, میروم که معمولاً با روزهای قبل متفاوت هست. هنگام بیرون رفتن از منزل, اگر چه خودرو دارم اما ترجیح می‌دهم که با تاکسی

به اینور و آنور بروم. همه ي وقت در خودرو آهنگ هاي مورد علاقه ام را پلی می‌کنم. معمولاً آهنگ هایي که گوش می‌دهم, تازه ترین آهنگ هایي هست که منتشر شده طوری که در هیچ خودرو دیگری انها را نمیشنوید. جاستین بیبر, درک و کانیه وست از خواننده هاي مورد علاقه من میباشند. به تمام سبکهای موسیقی دلبستگی دارم و تمام انها را گوش می‌دهم. به نظر من آهنگی که مفید هست, ارزش شنیدن دارد.

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

در ساعت 9 صبح معمولاً به همراه کایلی به شرکت مان سری می‌زنم و مدلهای پارچه و لباس و تصویر هایي که از آن ها گرفته میشود را چک میکنم و در مورد آن ها نظر میدهم. ما در اینکار توجه زیادی به هزینه می‌دهیم و تا همه ي چیز مطابق میل مان نباشد, دست بر نمی داریم.

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

مردم به لباسهای معمولی که در طول روز خود می‌پوشند اهمیت چندانی نمیدهند اما ما میخواهیم که لاین لباسی را فرآوری کنیم که مردم از پوشیدن هر روز آن به هیجان آیند. ما زحمت زیادی روی این کلکسیون کشیده ایم و خوشحالیم که به زودی تلاش هایمان پاسخ می‌دهد.

ناهار را معمولاً ساعت 12 و سرپایی میخورم که معمولاً مرغ و برنج قهوه اي یا اسنک و سبزی ها هست. گرچه دوست داشتم که وقت بیشتری برای خرید داشتم و مواد خوراکی مورد علاقه ام را خودم می خریدم و درست میکردم.

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

معمولاً از ساعت 2 ظهر به بعد جلسات پشت سر هم شروع میشود. در قرار دیدار هاي کاری ام از اینکه نظراتم را رک و صریح به زبان بیاورم, ترسی ندارم. جلسات و کارهای اداری من معمولاً تا شب طول میکشد. در غیر این صورت یا در حال گفت و گو هستم, یا در میهمانی.

پس از یک روز سخت کاری, برای اینکه به آرامش برسم, به ماساژ می‌روم. گرچه برخی اوقات روی مبل مقابل تلویزیون ولو میشوم و استراحت میکنم. من عاشق ماست یخ زده هستم. میتوانم هر روز و هر ساعت یک بسته از آن را بخورم اما جلوی خودم را میگیرم و تنها دو روز در هفته به سراغ این اسنک لذیذ میروم.

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

شام را معمولاً زود می خویم. من عاشق سوشی ام اما به اسپاگتی هم علاقه زیادی دارم چون مادرم عاشق آن هست. معمولاً هفته اي دو شب را با دوستانم در رستوران غذا میخورم. به نظر من خیلی مهم هست که دور و بر خود را با رفقا پر انرژی و مثبت پر کنیم. آن ها تمام خستگی هاي من را به در میکنند و در کنارشان لحظات خوشی را دارم.

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

در زمان هاي بیکاری معمولاً به پیاده روی یا دوچرخه سواری می‌روم. من دوچرخه سواری را در پالم اسپرینگ بی نهایت دوست دارم. معمولاً برای زمان هاي بیکاری برنامه خاصی ندارم و دوست دارم که در لحظه تصمیم بگیرم. مثلاً خیلی موقع ها در منزل نشسته ام و دوستانم به من زنگ می‌زنند که برای مسابقه خودرو سواری به آن ها پیوندم. من هم شتابان آماده و به سوی انها روانه می‌شوم.

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

 به گزارش پارس ناز در ساعت 11 شب معمولاً به رختخواب میروم. من هر شب باید دست کم 7 تا 8 ساعت بخوابم تا بتوانم روز بعدم را با انرژی کافی نخست کنم. در این ساعت من هر کجا که باشم می‌خوابم, میخواهد در اتومبیل باشد یا در هواپیما. قبل از خواب معمولاً دوش می‌گیرم. گاهی هم فیلم تماشا می‌کنم تا به خواب روم. گرچه از تبلیغاتی که در وسط فیلم می گذارند فراری ام. واقعا خون مرا به جوش می آورند.»

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی

همراه با کندال جنر مدلینگ سرشناس و خوشگل آمریکایی ،درمورد کندال جنر،بیوگرافی کندال جنر،تصویر هاي مدلینگ کندال جنر،تصویر هاي زیبا کندال جنر،کندال جنر کارداشیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه با کندال جنر مدلینگ مشهور و جذاب آمریکایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..