تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میدان دادن شاعران پیشکسوت به شاعران جوان

در چهارمین جلسه شعرخوانی «دیدار ماه» برخی از شاعران باسابقه و قدیمی فرصت شعرخوانی را به شاعران جوان اهدا کردند.

به گزارش شما نیوز ، چهارمین محفل ادبی «دیدار‌ماه» با اجرای محمود اکرامی فر عصر دوشنبه-۲۹ آبان- در حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که مصادف با آغاز ماه ربیع الاول بود، محمدعلی مجاهدی شاعر برجسته و پیشکسوت به شعرخوانی پرداخت. در ادامه گروس عبدالملکیان شعری سپید را خواند.

همچنین زکریا اخلاقی در وصف امام رضا(ع) غزلی را قرائت کرد. این شاعر غزل دیگری با اشاره به جریان های انحرافی و اتفاقات اخیر منطقه خواند. غلامرضا سازگار نیز در چهارمین نشست ادبی «دیدار ماه» در وصف امام رضا(ع) غزل خوانی کرد. محمدرضا ترکی نیز غزلی را درباره زرقای یمامه اسطوره عرب که زنی دیده بان است، خواند.

در این جلسه شعرخوانی خسرو احتشامی نیز دو غزل خواند.

سید رضا محمدی شاعر افغانستانی نیز غزلی را تقدیم حاضران کرد.

 ناهید یوسفی و سودابه مهیجی شاعران دیگری بودند که در این جلسه به شعرخوانی پرداختند.

غزل بعدی توسط بها الدین خرمشاهی شاعر پیشکسوت خوانده شد. وی پیشنهاد داد ترتیب شعرخوانی برای خوانده شدن اشعار شاعران جوان به ترتیب سن در محافل بعدی باشد.

همچنین سید علی موسوی گرمارودی نیز فرصت شعرخوانی خود را به شاعران دیگر هدیه کرد.

مرتضی اسفندقه غزلی مطول در وصف آخرین دیدار خود با مرحوم محمد قهرمان خواند که مورد ستایش حاضران قرار گرفت. افشین علا غزلی در مدح حضرت فاطمه(س) خواند و محمد سلمانی، عبدالجبار کاکایی بعد از او به شعرخوانی پرداختند.

 حسین آهی که دعوت به شعرخوانی شد، نوبت خوانش خود را به دیدار ماه بعدی موکول کرد. 

علیرضا قزوه و علی داوودی اشعار نوبت های بعدی را خواندند.

حسن خسروی وقار شاعر جوان غزل خود را به امام علی(ع) تقدیم کرد. علی باباجانی، محمد مهدی سیار، مهدی فرجی و میلاد عرفان پور نیز دیگر شاعران حاضر در این جلسه بودند که به ترتیب اشعاری را تقدیم جمع کردند.

 در چهارمین محفل ادبی دیدار ماه محسن مومنی شریف رییس و فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری، ناصر فیض، محمدحسن زورق، سید سلمان صفوی و جمعی از دبیران زبان و ادبیات فارسی و مدیران‌ مدارس شهر تهران حضور داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میدان دادن شاعران پیشکسوت به شاعران جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..