تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاج قاسم سلیمانی در حال فرماندهی عملیات بوکمال + فیلم

تصاویر جدید از حاج قاسم سلیمانی در حال فرماندهی عملیات بوکمال+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛گروهک تروریستی_تکفیری داعش که طی سالیان متمادی حضور در عراق و سوریه از سوی محور عربی_غربی_عبری هم در زمینه تسلیحاتی و هم در زمینه دیپلماسی پشتیبانی می شده است، دیروز پس از چند سال حضور در سوریه با مقاومت و رشادت مدافعان حرم  و نیروهای محور مقاومت از شهر های این کشور،بیرون رانده شد.

بوکمال آخرین شهر تحت تصرف حکومت خود خوانده داعش بود که روز گذشته در جریان عملیات بوکمال آزاد شد. حاج قاسم سلیمانی فرماندهی این عملیات را بر عهده داشت.

گفتنی است؛ گروهک تروریستی_تکفیری داعش حدود 5 ماه قبل به طور کامل از عراق بیرون رانده شد.

فیلم زیر فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در میانه میدان و در حاشیه عملیات برای آزادسازی شهر بوکمال را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

حضور حاج قاسم سلیمانی در عملیات بوکمال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاج قاسم سلیمانی در حال فرماندهی عملیات بوکمال + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..