تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش - دورتموند ایران دورتموند آلمان نیست

تیم پارس جنوبی جم سرانجام پس از 11 هفته طعم شکست را چشید ولی همچنان در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش شما نیوز ، پارس جنوبی جم امروز در اهواز مهمان فولادخوزستان بود و در پایان با یک گل مغلوب حریف سرسخت خوزستانی شد.


یکی از ویژگی های منحصر به فرد پارس جنوبی جم ارائه بازی روان و تسلط بر جریان بازی است. آنها به خوبی توپ را در زمین می گردانند و هنگامی که توپ را در اختیار ندارند، با دوندگی های بی امان خود فضا را از حریف می گیرند. جمی ها در دیدار امروز نیز به خوبی بر جریان بازی تسلط داشتند و حتی بعد از دریافت گل به لحاظ مالکیت توپ و میدان نسبت به حریف خود برتری داشتند. دورتموندی های لیگ برتر که از جمله تیم های دونده ای هستند که بیش از نیمی از بازیکنانشان در هر بازی بالای 9 کیلومتر می دوند.


اگر واقع بین باشیم باید بگوییم شاگردان تارتار در پایان دیدار امروز می توانستند هشتمین پیروزی فصل را جشن بگیرند ولی این فولادی های فرصت طلب بودند که بهتر عمل کردند و موفق شدند اولین شکست صدرنشین لیگ را رقم بزنند.


تیم پارس جنوبی جم که شروعی غیرمنتظره در رقابت های این فصل داشته، در نهایت موفق نشد تعداد هفته های شکست ناپذیری خود را از 11 بیشتر کند تا بازیکنان این تیم پس از مدت ها شکستی تلخ را تجربه کنند. البته آنها خوش شانس بودند که در هفته توقف مدعیان، پرسپولیس هم در تهران مقابل پدیده از کسب سه امتیاز بازماند تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانند.


پارسی ها علی رغم اولین شکست شان در لیگ هفدهم هنوز صدرنشین لیگ هستند و این فرصت را دارند در سه هفته پایانی با کسب امتیازات لازم شگفتی خود را تکمیل کرده و قهرمان نیم فصل شوند. پرسپولیس، نفت تهران و سیاه جامگان حریفان بعدی شاگردان تارتار خواهند بود و دیدار با سرخپوشان می تواند حکم فینال نیم فصل را داشته باشد. اگر تارتار بتواند بعد از این باخت به خوبی تیمش را ریکاوری کند، به نظر می رسد جمی ها مسیر همواری برای قهرمانی در نیم فصل پیش روی خود دارند و در صورت برتری در دیدار مستقیم با پرسپولیس این مهم رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت. آنها در هفته سیزدهم میزبان شاگردان برانکو خواهند بود و این فرصت را دارند تا شگفتی خود را به نیمه راه برسانند.


جالب است بدانید دورتموند آلمان در نخستین دیدار از هفته دوازدهم لیگ فوتبال آلمان، دو بر یک به اشتوتگارت باخت تا در 5 دیدار اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده باشد. شکست برابر لایپزیگ، فرایبورگ، بایرن مونیخ و اشتوتگارت و تنها یک تساوی مقابل فرانکفورت، عملکرد تیم فوتبال دورتموند در بازی های اخیر است. با این اوصاف دورتموند که تا پایان هفته هفتم یکه تاز جدول رده بندی بوندسلیگا بود، با عملکرد ضعیف در پنج هفته متوالی سقوط وحشتناکی را تجربه کرد.


اما دورتموند ایران دورتموند آلمان نخواهد بود و تارتار می تواند همین حالا تیمش را به ریل موفقیت بازگرداند و اجازه ندهد بازیکنانش تمرکز خود را از دست دهند. تهییج تیم، ارتقاء عوامل انگیزشی و برهم نخوردن تمرکز جمی ها مهمترین وظیفه تارتار در این برهه حساس خواهد بود تا شگفتی آنها در لیگ ادامه داشته باشد.


پارس جم جنوبی علی رغم باخت امروزش با 7 برد، 4 مساوی و یک باخت، 22 گل زده و 10 گل خورده با 25 امتیاز در صدر باقی ماند. دورتموندی ها اگر باهوش باشند می توانند باز هم در صدر جدول باقی بمانند وگرنه با توجه به تجربه باخت تیم هایی مثل برق شیراز و ذوب آهن، دور شدن این تیم نیز از روند موفقیت دور از ذهن نیست.


دیدار با فولاد خوزستان بعد از تعطیلات لیگ برتر می تواند تاثیر زیادی در آینده پارس جنوبی داشته باشد و مهدی تارتار باید تیم جوان خود را برای حفظ روند بالانشینی، خیلی زود برای دیدار با پرسپولیس ریکاوری کند تا در دیدار 6 امتیازی با دیگر تیم بالا نشین، این شکست را جبران کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش - دورتموند ایران دورتموند آلمان نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..