تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مسکو به حمله خمپاره ای به سفارت روسیه در سوریه

ساعت 24- مسکو حمله خمپاره ای تروریست ها به سفارت روسیه در دمشق که بر اثر آن به تاسیسات سفارتخانه آسیب هایی وارد شد را محکوم و اعلام کرد که این اقدام بر عزم مسکو برای نابودی تروریست ها خلل ایجاد نمی کند.

در بیانیه وزارت امورخارجه روسیه گفته شده است: روز دوشنبه ساختمان سفارت روسیه در دمشق هدف گلوله باران تروریست ها قرار گرفت و یکی از گلوله های خمپاره 122 میلی متری در محوطه و نزدیک ساختمان منفجر و به تاسیسات آب رسانی و برق و نیز دیوار سفارت خسارت هایی وارد آمد اما تلفات جانی نداشت.

وزارت امورخارجه ضمن محکومیت این اقدام تروریست ها افزود، روسیه بارها توجه جامعه جهانی را به گلوله باران بی وقفه پایتخت سوریه جلب کرده که توسط کسانی صورت گرفته که تمایلی برای برقراری صلح در سرزمین سوریه ندارند.
«در گذشته نیز اعلام کرده ایم که بر اثر این گونه اعمال تبهکارانه افراط گرایان، غیرنظامیان بیگناه از جمله زنان و کودکان و افراد سالخورده کشته یا مجروح می شوند. در سال های اخیر سفارت روسیه در دمشق چند بار هدف گلوله باران تروریست ها قرار گرفته است.»
در این بیانیه آمده است: امیدواریم که شرکای غربی در شورای امنیت که اینقدر در مورد سوریه فعال هستند، در برابر گلوله باران سفارت روسیه در دمشق سکوت نکرده و موضع خود را درمورد این حادثه که بر اثر آن زندگی دیپلمات های روس بخطر افتاد اعلام کنند.
وزارت امورخارجه روسیه خاطرنشان کرده است: بار دیگر تاکید می کنیم این گونه اقدامات تحریک آمیز بر عزم و قاطعیت روسیه برای نابودی کانون تروریستی در سوریه با همکاری شرکای خود و به پایان رساندن این امر مهم هیچ تاثیری نمی گذارد و در آن خللی ایجاد نمی کند.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مسکو به حمله خمپاره ای به سفارت روسیه در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..