تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراضات دانشجویان دانشگاه نفت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که از عصر پنج‌شنبه تحصن خود در سطح دانشگاه را آغاز و ضمن تعطیلی کلاس‌های درس اعلام کرده بودند تا زمانی که پاسخی کتبی مبنی بر اعلام وضعیت استخدامی خود از سوی وزارت نفت دریافت نکردند به تحصن خود ادامه می‌دهند، امروز در مراسم تشییع نمادین پیکر دانشگاه نفت استعفاء دسته جمعی هیئت رئیسه این دانشگاه را خواستار شدند.

اعتراضات دانشجویان دانشگاه نفت ادامه دارد

شرایط استخدامی برای فارغ‌التحصیلان هر سال سخت‌تر می‌شود

یکی از دانشجویان شرکت کننده در این تحصن  در گفت و گو خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با تصریح کرد: ضعف شدید مدیریتی در دانشگاه صنعت نفت، در سال‌های گذشته منجر به از بین رفتن ابهت و جایگاه دانشگاه صنعت نفت شده است، به گونه‌ای که شرایط استخدامی برای فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هر سال سخت‌تر می‌شود و اکنون این مسئله به یک موضوع غیرممکن تبدیل شده است؛ تا جایی که امروز، اکثر فارغ‌التحصیلان آینده این دانشگاه، حتی اجازه شرکت در آزمون استخدامی وزارت نفت را نیز ندارند.

اعتراضات دانشجویان دانشگاه نفت ادامه دارد

استعفای هیئت رئیسه تنها راه نجات و احیای دانشگاه نفت

دانشجویان دانشگاه صنعت نفت مدعی هستند: با وجود اینکه 33 ماه از مدیریت هیئت رئیسه کنونی می‌گذرد، همچنان شاهد سیر نزولی و "مرگ تدریجی" دانشگاه هستیم که قطعا علت این امر ضعف و ناکارآمدی تیم مدیریتی در حفظ امتیازات دانشگاه (از جمله حفظ اولویت استخدامی و حفظ امتیاز امریه) است و تنها راه نجات و احیای وضعیت کنونی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، را استعفای دسته جمعی هیئت رئیسه دانشگاه عنوان می‌کنند.

اعتراضات دانشجویان دانشگاه نفت ادامه دارد

دانشجویان دانشگاه صنعت نفت یادآور شدند: لازم می‌دانیم که اعلام کنیم، این حرکت صرفا یک مطالبه صنفی بوده و هرگونه بهره برداری سیاسی از آن ممنوع است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراضات دانشجویان دانشگاه نفت ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..