تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلت‌های جدید و ارزان‌قیمت لنوو را ببینید + تصاویر

تبلت‌های جدید و بسیار ارزان قیمت لنوو را ببینید + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت لنوو به تازگی محصولات بسیاری تولید می‌کند تا حدی که پیگیری این محصولات از این کمپانی قدرتمند چینی بسیار وقتگیر شده است. به تازگی این شرکت تبلت های جدیدی تولید کرده است که از مهمترین ویژگی آنها می‌شود به ارزان قیمت بودنشان اشاره کرد.

دو تبلت جدید شرکت لنوو Tab 7 و Tab 7 Essential نام دارند. این دو محصول دارای سیستم عامل اندروید هستند و نکته جالب این است که قیمت آنها بیش از 100 دلار نیست! تبلت Tab 7 با قیمت 99.99 دلار (حدود 400 هزار تومان) و تبلت Tab 7 Essential با قیمت 79.99 دلار (حدود 300 هزار تومان) عرضه خواهند شد.

گفتنی است؛ یکی از مهمترین ویژگی‌های محصولات شرکت لنوو این است که با بهره مندی از سخت افزار مطلوب، قیمت به صرفه ای دارند. اما این باز این شرکت کم هزینه ترین تبلت خودش را تولید کرده است و رقیب سرسختی برای تبلت های میان رده ارزان قیمت به حساب می‌آیند.

در ادامه تصاویر دو تبلت جدید لنوو یعنی Tab 7 و Tab 7 Essential را مشاهده می‌کنید :

تبلت‌های جدید و بسیار ارزان قیمت لنوو را ببینید + تصاویر

تبلت‌های جدید و بسیار ارزان قیمت لنوو را ببینید + تصاویر

 

انتهای پیام/

دو تبلت جدید شرکت لنوو Tab 7 و  Tab 7 Essential



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلت‌های جدید و ارزان‌قیمت لنوو را ببینید + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..