تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوء استفاده بی‌بی‌سی از زلزله کرمانشاه + فیلم

تفرقه افکنی با زلزله غرب کشوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه های خارجی و ضد انقلاب با پرداختن به زلزله غرب کشور، آن هم از زاویه قومی-مذهبی تلاش می کنند تا بین قومیت‌های ایرانی اختلافاتی ایجاد کنند.

شبکه ضد انقلاب بی بی سی به بهانه زلزله غرب ایران با یک خبرنگار تجزیه طلب مصاحبه می‌کند و می گوید: کمک فقط از کردستان و مناطق سنی‌مذهب آمد، کمی هم تهران!

این در حالی است که پس از وقوع زلزله، سیل کمک‌ها از سوی نهادهای دولتی و مردم از سراسر ایران به منطقه کرمانشاه سرازیر شده است؛ استان هایی که نه سنی نشین دارند و نه کردنشین.

در ادامه اخبار مربوط به ارسال کمک های مردمی از استانها و ارگان های مختلف را می بینید؛ با توجه به این حجم خبر از کمک مردم مناطق مختلف در سراسر کشور به زلزله‌زدگان کرمانشاه، حالا خود قضاوت کنید!

انتهای پیام/

تفرقه افکنی با زلزله غرب کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوء استفاده بی‌بی‌سی از زلزله کرمانشاه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..