تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




492 میلیارد ریال خسارت به راه های مناطق زلزله زده

طبق برآورد اولیه راه های 4 استان ایلام، کردستان، کرمانشاه و لرستان 492 میلیارد ریال خسارت دیده اند...

به گزارش شما نیوز ، داریوش نصر، مدیر بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه طبق برآورد اولیه میزان خسارت وارد شده به راه های مناطق زلزله زده 492 میلیارد ریال بوده است اظهار کرد: در 4 استان ایلام، کرمانشاه، لرستان و کردستان به راه های روستایی، اصلی ، فرعی و پل ها خسارت های بسیاری وارد شده است.

وی در ادامه افزود: این راه ها در طول سال های مختلف ساخته شده و در نقاط های مختلفی خسارت وارد شده که خوشبختانه بعد از وقوع زلزله توانستیم تردد را در این راه ها باز کنیم.

نصر تصریح کرد: این میزان خسارت را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان بودجه ارائه کرده ایم که امیدواریم تأمین اعتبار آن در اولویت قرار گیرد.

مدیر بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایان، یادآورشد: اقدامات و مشکلات اولیه در حوزه راه ها برطرف شده و نقص های اساسی وجود دارد که با تزریق منابع اعتباری این مشکلات برطرف و راه ها، بهسازی و مقاوم سازی می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «492 میلیارد ریال خسارت به راه های مناطق زلزله زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..