تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت استفاده از waze توسط تاکسی یاب های اینترنتی

ممنوعیت استفاده از waze توسط تاکسی یاب های اینترنتیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاکسی یاب های اینترنتی اخیرا فعالیت گسترده ای در کشور دارند و از سوی مردم نیز استقبال زیادی از آنها صورت گرفته است.
بیشتر رانندگان این تاکسی یاب ها برای رفت و آمد خود در سطح شهر از اپلیکیشن مسیریابی waze کمک می گیرند، این در حالی می باشد که مدتی است این اپلیکیشن توسط مقامات قضایی فیلتر شده است و دسترسی به آن در ایران بدون استفاده از فیلتر شکن امکان پذیر نیست.

به تازگی تاکسی یاب های اینترنتی کشورمان در اطلاعیه ای از رانندگان خود خواستند تا از اپلیکیشن مسیریاب waze استفاده نکنند. در این اطلاعیه آمده است که به دستور مقام قضایی، از تاریخ ۳۰ آبان تمام اپلیکیشن‌های درخواست خودرو موظف به منع استفاده از مسیریاب waze توسط کاربران خود هستند.
در این اطلاعیه استفاده از سایر مسیریاب‌های جایگزین و بومی پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/

ممنوعیت استفاده waze



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت استفاده از waze توسط تاکسی یاب های اینترنتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..