تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه+عکس

 واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهان دفاع مقدس با انتشار پستی در اینستاگرام به پایان داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و نوشت:

"پايان داعش
داعش برای حفظ شریان حیاتی‌اش در «بوكمال» همه تلاش خود را به خرج داد ؛ چرا كه این نقطه نیزاری، آخرين محل اختفایش بود.

داعش در دو هفته گذشته از هيچ كوششی برای حفظ خود در منطقه فروگذار نكرد، اما با پيروزی های مقاومت، محور سازمانی خود را به طور كامل از دست داد و منطقه از لوث وجودش پاکسازی گرديد.

با آزادی بوکمال، پرونده فتنه داعش برای تجزیه دولت های اسلامی برای همیشه بسته شد. داعش پايان يافت، اما مقاومت همچنان ادامه دارد."

واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه+عکس

انتهای پیام/

واکنش محسن رضایی به آزادی بوکمال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..