تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار سرپرست خانوار شدن زنان کرمانشاهی پس از زلزله

آمار سرپرست خانوار شدن زنان کرمانشاهی پس از زلزله

به گزارش شما نیوز ، میرشاه ولد، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور در تشریح اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، دالاهو، سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلان‌غرب، ثلاث باباجانی و جوانرود با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ روستا توسط تیم مددکاری و روانشناسی جمعیت همیاران سلامت و تیم محب بررسی شده است، گفت: ۳ هزار و ۱۶۰ مشاوره روانشناختی شرایط بحران صورت گرفته است.

وی گفت: یکهزار و ۲۰۰ کودک خدمات روانی طرح محب را دریافت کردند و با اعزام ۲۶ گروه تیم فوریتی محب، یکهزار و ۷۵۱ زن آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده از خدمات روانی این طرح بهره‌مند شدند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بررسی وضعیت نزدیک به یکهزار و ۷۳۹ معلول ضایعه نخاعی، جسمی، ذهنی، روانی و سالمند و همچنین ساماندهی معلولان و سالمندان گفت: ۱۱۸ نفر در این بلای طبیعی دچار معلولیت شدند.

وی ادامه داد: ۲ هزار اقلام مورد نیاز معلولان در مناطق صعب‌العبور و زلزله‌زده کرمانشاه توزیع شد.

میرشاه‌ولد به راه‌اندازی مرکز سیار ارائه خدمات(فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی) در منطقه سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۲ تیم فعالCBR در مناطق زلزله‌زده ارائه خدمت می‌کنند و ۱۰ مهدکودک صحرایی ایجاد شد و با بررسی وضعیت کودکان بی‌سرپرست با انجام ۲۱۶ کار مددکاری ۸ کودک شناسایی شد که ۷ مورد به خانواده و یک نفر در مرکز ساماندهی شدند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: وضعیت یک هزار و ۲۱۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بررسی شد که بالغ بر ۱۲۴ هزار و ۱۸۰ نفرساعت کار مددکاری صورت گرفته است که در زلزله کرمانشاه نزدیک بر ۱۰۰ زن با فوت همسر، سرپرست خانوار شدند.

وی از ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفرساعت ارائه مداخلات آرام‌سازی تیم اورژانس اجتماعی یاد کرد و ادامه داد: یکهزار و ۷۱۰ مورد مداخله تخصصی در بحران‌های فردی، خانوادگی و خانواده‌های حادثه‌دیده توسط اورژانس اجتماعی صورت گرفته است.

میرشاه‌ولد در پایان به وضعیت مسکن مددجویان مناطق زلزله‌زده در کرمانشاه پرداخت و یادآور شد: تعداد واحدهای نیازمند بهسازی در شهر یکهزار و ۱۹۸ و در روستا یکهزار و ۲۱۳ و واحدهای نیازمند تعمیر در شهر یکهزار و ۹۹۳ و در روستا یکهزار و ۶۱۶ است و در حال حاضر ۲۶۹ داوطلب در مناطق زلزله‌زده به امدادرسانی مشغول هستند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار سرپرست خانوار شدن زنان کرمانشاهی پس از زلزله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..