تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حجت‌الاسلام زائری به بازدید بدون ‌تشریفات رهبر انقلاب از مناطق زلزله‌زده + فیلم

واکنش حجت‌الاسلام زائری به بازدید بدون ‌تشریفات رهبر انقلاب از مناطق زلزله‌زده + فیلم و صوتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام محمدرضا زائری فعال فرهنگی و کارشناس مذهبی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار پستی صمیمیت رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم در بازدید بدون تکلف و بدون تشریفات از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را مورد تمجید قرار داد. او در این پست فیلمی را هم از رهبر انقلاب در حال بازدید از یک خانواده زلزله‌زده منتشر کرده است. زائری همچنین از تشریفات بیش از حد برخی مسئولان در بازدید از مناطق زلزله‌زده انتقاد کرد.

از هفته‌ی پیش که زلزله‌ی مهیب کرمانشاه رخ داده‌ است، بسیاری از مسئولان کشوری و لشکری برای بازدید به این استان سفر کرده‌ و از مناطق زلزله‌زده بازدید کرده‌اند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز امروز از دقایق اولیه صبح به این مناطق سفر کردند و از نزدیک در جریان اوضاع زلزله‌زدگان قرار گرفتند.

حجت السلام زائری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" چه قدر اون لحظه ای كه مرد دست رهبر انقلاب را می گيرد دوست داشتم. حالا مقايسه كنيد با ديدارهای رسمی برخی مسؤولان كه با محافظ و ماشين زرهی رفته بودند! "

واکنش حجت‌الاسلام زائری به بازدید بدون ‌تشریفات رهبر انقلاب از مناطق زلزله‌زده + فیلم و صوت

 انتهای پیام /

تمجید حجت السلام زائری از بازدید بدون تشریفات رهبر انقلاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حجت‌الاسلام زائری به بازدید بدون ‌تشریفات رهبر انقلاب از مناطق زلزله‌زده + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..