تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گوشی‌های قدیمی را به‌روز می‌کند

سامسونگ گوشی‌های قدیمی را به‌روز می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ برای جلوگیری از تبدیل شدن گوشی و تبلت‌های قدیمی خود به زباله های الکترونیکی و بی مصرف ماندن در خانه ها، قصد دارد سیستم عامل این گوشی ها را به روز کند.

هر ساله با پیشرفت تکنولوژی و به روز رسانی سیستم های عامل، افراد گوشی و تبلت خود را به منظور به روز کردن آن تعویض می کنند و گوشی های قدیمی خود را برای استفاده در روز مبادا نگهداری می کنند. همین اتفاق باعث می شود تا با عدم به روز رسانی این گوشی ها از رده به طور کل خارج شوند.

این ابتکار سامسونگ که برنامه " upcycling" نامیده، بدین معناست که محصولات قدیمی کاربران را با به‌روز رسانی به نوعی بازیافت و قابل استفاده کند.

برای مثال می توان مدل گلکسی اس 5 سامسونگ را نام برد که مدتها به روز رسانی نشده بود. سامسونگ با به روز رسانی سیستم عامل گلکسی اس 5 روح دوباره ای به آن داد و به خاطر نصب و دریافت نسخه جدید، آن را دوباره به عرصه کارکرد و بازار کشاند.

  انتهای پیام/

به‌روزرسانی گوشی‌های قدیمی توسط شرکت سامسونگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گوشی‌های قدیمی را به‌روز می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..