تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غلامرضا علی‌بابایی درگذشت

غلامرضا علی‌بابایی، نویسنده و مترجم آثار تاریخی و سیاسی، از دنیا رفت و مدیرعامل خانه کتاب در پیامی درگذشت این هنرمند را تسلیت گفت.

به گزارش شما نیوز ، غلامرضا علی‌بابایی نویسنده و مترجم با سابقه درگذشت. «نیکسون، کیسینجر و شاه» ترجمه رهام الوندی و غلامرضا علی‌بابایی، «فرهنگ سیاسی آرش» (تالیف)، «فرهنگ روابط بین‌الملل» (تالیف)، «تاریخچه انرژی هسته‌ای در ایران و جهان»، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی (ویراستار) و... بخشی از آثار این نویسنده و مترجم فقید هستند.

مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل خانه کتاب، در پیامی درگذشت غلامرضا علی‌بابایی را تسلیت گفت، متن پیام او به این شرح است: «خبر درگذشت یکی دیگر از مترجمان و نویسندگان نام‌آشنای کشورمان موجب اندوه فراوان شد. ثمره تلاش بی‌وقفه آن مرحوم، تالیف آثار محققانه در حوزه تاریخ و فرهنگ ایران است که خدمتی مهم به دانش‌پژوهان به شمار می‌آید.

اینجانب ضایعه درگذشت این مترجم و نویسنده نامی و متعهد را به جامعه فرهنگ و ادب، به‌ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، برای آن عزیز از دست‌رفته علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غلامرضا علی‌بابایی درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..