تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج با پسر همسایه پس از 18 جراحی زیبایی

ساعت 24-دختر جوان که با صورتی غیرعادی به دنیا آمده و پس از 18 جراحی سخت و نفسگیر زیبایی به شرایط عادی بازگشته، به درخواست ازدواج پسر مورد علاقه‌اش پاسخ مثبت داد.

«کودی هیل» 25 ساله، به‌دلیل ابتلا به بیماری مادرزادی، صورتی زخمی و بدشکل داشت. این در حالی بود که پزشکان شهر «نورتهامشایر» از معالجه‌اش عاجز مانده بودند تا اینکه با اعلام آمادگی پزشکی امریکایی در شهر نیویورک، این دختر طی 14 سال تحت 18 عمل جراحی قرار گرفت و سرانجام توانست به شرایط عادی برسد.این دختر جوان که عاشق پسر همسایه بود، پس از پایان دوره درمانش به درخواست ازدواج او پاسخ مثبت داد و آنها روز جمعه در مراسمی باشکوه با یکدیگر ازدواج .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج با پسر همسایه پس از 18 جراحی زیبایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..