تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور عموهای فیتیله‌ای در جمع کودکان زلزله‌زده غرب کشور

حضور عموهای فتیله‌ای در جمع کودکان زلزله‌زده غرب کشوربه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در ادامه‌ برنامه‌های امداد فرهنگی کودک و نوجوان؛ علی فروتن و حمید گلی صبح روز 29 آبان به کرمانشاه سفر کردند.

بر اساس این گزارش، هنرمندان گروه فیتیله، همراه با مربیان سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بین کودکان و نوجوانان سر پل ذهاب حاضر شدند و در حال اجرای برنامه هستند.

این برنامه‌ها از صبح روز 29 آبان در حالی آغاز شد که مربیان فرهنگی هنری دیگر استان‌ها نیز به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

گفتنی است؛ با شکل گیری ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان در مناطق زلزله‌زده‌ غرب کشور، قرار است برنامه‌های متنوع زیادی در شهرهای استان کرمانشاه به اجرا در آید.

انتهای پیام/

عموهای فیتیله ای به کرمانشاه رسیدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور عموهای فیتیله‌ای در جمع کودکان زلزله‌زده غرب کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..