تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشنوگل از چهارشنبه اکران می‌شود

اشنوگل از روز چهارشنبه اکران می‌شودابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما، با اشاره به آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم از چهارشنبه همین هفته در تهران و مشهد به صورت همزمان اکران می‌شود و البته به ترتیب شهرهای دیگر هم به اکران آن اضافه می‌شوند.

این تهیه‌کننده همچنین درباره اکران «نیمکت» اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا آخر امسال این فیلم را نیز اکران کنیم.

گفتنی است؛ در قصه «اشنوگل» آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در منطقه عملیاتی مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می دهد، احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقان با دشمن همکاری کرده است ...

در این فیلم بازیگرانی چون برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان، هاشم مسعودی و مرضیه شاملو نقش آفرینی می کنند.

همچنین؛ «نیمکت» به کارگردانی فلورا سام مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که حین نوشتن آخرین رمان خود، پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از اکران فیلم سینمایی اشنوگل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشنوگل از چهارشنبه اکران می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..