تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنسنت به‌ اولین شرکت آسیایی با ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار تبدیل شد

تنسنت لقب اولین شرکت چینی را به خود اختصاص داده است که اکنون ارزشی بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار دارد.

مقالات مرتبط:

با افزایش ارزش هر سهم تنسنت در تالار بورس هنگ‌کنگ، تنسنت لقب اولین شرکت چینی را به خود اختصاص داد که ارزشی بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار پیدا کرده است. تنها ۱۹ سال از زمان تأسیس تنسنت می‌گذرد و این شرکت موفق شده است طی دو دهه همگام با پیشرفت‌های اقتصادی چین، خود را به‌عنوان باارزش‌ترین شرکت این کشور مطرح کند. تنسنت نه‌تنها باارزش‌ترین کمپانی چینی است، بلکه لقب باارزش‌ترین کمپانی آسیایی را نیز یدک می‌کشد. پس از تنسنت، کمپانی علی بابا با ارزش ۴۷۴ میلیون دلار در رتبه‌ی دوم قرار دارد.

مقالات مرتبط:

تنسنت پس از انتشار گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی، با بالا رفتن ارزش سهام روبه‌رو شد که نتیجه‌ی آن عبور از مرز ۵۰۰ میلیارد دلار برای ارزش کمپانی بود. تنسنت در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی موفق شد درآمدی ۹.۸ میلیارد دلاری کسب کند که سود ۲.۷ میلیارد دلاری برای این کمپانی به همراه داشت. میزان سود کسب‌شده توسط تنسنت در تابستان سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۶۹ درصد و درآمد این کمپانی ۶۱ درصد افزایش یافته که دلیل اصلی آن، شکوفایی کسب‌وکارهای چینی‌ها در حوزه‌ی بازی است.

در حال حاضر کمپانی‌های اپل، آلفابت، فیسبوک، مایکروسافت و آمازون به همراه تنسنت، تنها کمپانی‌هایی هستند که ارزشی بالاتر از ۵۰۰ میلیارد دلار دارند. نکته‌ی جالب در مورد تنسنت افزایش نجومی ارزش این کمپانی طی چند سال اخیر است، به‌طوری‌که از ماه مارس ۲۰۱۴ تا امروز بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده است. در ماه مارس ۲۰۱۴، ارزش تنسنت با عبور از ۱۵۰ میلیارد دلار، کمپانی‌هایی نظیر اینتل را پشت سر گذاشت.

از جمله‌ی سرویس‌های این کمپانی باید به سرویس پیام‌رسان ویچت اشاره کرد که تعداد کاربران آن در کشور چین در حال عبور از مرز یک میلیارد نفر است. هرچند تنسنت با استفاده از سرویس ارتباطی ویچت وارد بازار جهانی نشده؛ اما سایر کسب‌وکارهای تنسنت در شماری از بازارهای غربی فعالیت می‌کنند.

بازی و سرگرمی بخش بزرگی از درآمد کسب‌شده توسط تنسنت طی سه‌ماهه‌ی سوم را به خود اختصاص داده ؛ به‌طوری‌که ۵ میلیارد دلار از درآمد چینی‌ها از این کانال بوده است. بازی‌هایی نظیر Honor Of Kings بسیار درآمدزا بوده‌اند. تنسنت برای بهبود وضعیت خود در حوزه‌ی گیم، استودیوهای بازی‌سازی نظیر توسعه‌دهنده‌ی بازی Clash Of Clans و League Of Legends را نیز تصاحب کرده است. از جمله‌ی دیگر سرمایه‌گذاری‌های بزرگ دیگر تنسنت باید به تسلا و اسنپ اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنسنت به‌ اولین شرکت آسیایی با ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار تبدیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..