تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزار و اذیت وحشیانه دختر 9 ماهه‌ توسط پدر شیطان صفت

پزشک جوان ارتش امریکا به اتهام آزار و اذیت وحشیانه و قتل دختر 9 ماهه‌اش دستگیر و زندانی شد.

به گزارش شما نیوز ، جسد بی‌جان نوزاد در حالی پیدا شد که شواهد نشان می‌داد او بشدت هدف تجاوز وشکنجه قرارگرفته و بعد هم با پیچیده شدن طنابی دور گردنش خفه شده است. پس از تحقیقات پلیسی، «کریستوفر کانوی» 22 ساله به اتهام تجاوز و قتل یکی از دختران دوقلویش بازداشت شد وپس ازاعتراف‌های هولناکش با وثیقه 100 هزار دلاری راهی زندان شد.


«کریستوفر کانوی» 22 ساله سه سال قبل با همسرش ازدواج کرد و در فوریه سال‌جاری صاحب دو دختر دوقلو شده بودند. پس از این اتفاق تلخ، دختر دیگر این خانواده به مرکز حمایت از کودکان بی‌سرپرست انتقال یافت. از وضعیت مادربچه‌ها خبری در دست نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزار و اذیت وحشیانه دختر 9 ماهه‌ توسط پدر شیطان صفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..