تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مواد غذایی آبدار را به این دلیل تفت ندهید

مواد غذایی آبدار را به این دلیل تفت ندهیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محققان دانشگاه فنی تگزاس و دانشگاه ایالتی یوتا در آمریکا در یک تحقیق روغن را در یک ماهی تابه داغ کردند و سپس چند قطره آب به آن افزودند.آنها متوجه شدند که آب باعث انفجار چربی و انتشار قطرات ریز آن در هوا می شود که این قطرات قابل استنشاق و بالقوه برای سلامتی خطرناک هستند.

به گفته محققان، گوشت مرغ و سبزیجات حاوی مقادیر زیاد آب هستند، از این رو تفت دادن این خوراکی ها به سبک و سیاق یکی از روش های آشپزی چینی که در آن محتویات غذا برای مدت کوتاه در روغن داغ تفت می خورد، می تواند بدترین عامل پراکندگی قطرات روغن در هوا باشد.

جرمی مارستون استادیار دانشگاه فنی تگزاس گفت: حتی یک قطره کوچک آب در تماس با روغن داغ قرار گیرد، ریزقطرات بسیار زیادی از روغن در هوا پخش می شود.یافته های این مطالعه در هفتادمین نشست سالایانه بخش دینامیک مایع انجمن فیزیک آمریکا در دنور در کلرادو ارائه شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

تفت دادن در روغن داغ برای سلامتی مضر است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مواد غذایی آبدار را به این دلیل تفت ندهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..