تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپراسپرت SCG 004S با قدرت ۶۵۰ اسب بخار، معرفی شد

شرکت گلیکن‌هاوس پس از معرفی نسخه‌های قبلی، از جدیدترین ابرخودروی ۶۵۰ اسب بخاری خود با نام SCG 004S رونمایی کرد.

اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوس (Scuderia Cameron Glickenhaus) با نمایش تیزری، سوپراسپرت کاملا جدید 004S را به بازار معرفی کرد؛ یک خودروی مدرن که مجهز به صندلی راننده مرکزی مشابه خودروی مک‌لارن F1 است. برای کاهش وزن خودرو تا کم‌ترین حد ممکن، مهندسان شرکت نوپای اسکودریا نوعی شاسی و بدنه فیبر کربنی سبک تولید کرده‌اند که کمک می‌کند 004S وزنی برابر با ۲۶۰۰ پوند (۱۱۷۹ کیلوگرم) داشته باشد.

SCG 004S اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوس

این سوپراسپرت که در مرکز ایالات متحده ساخته شده، در پی استقبال خوب از نسخه‌های قبلی سوپراسپرت SCG 003S طراحی شده است؛ SCG 004S مجهز به یک پیشرانه ۵.۰ لیتری بای‌توربو است که ۶۵۰ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۷۲۰ نیوتن‌متر (۵۳۱ پوند-فوت) تولید می‌کند. پیشرانه دارای خط قرمزی در حدود ۸۲۰۰ دور بر دقیقه است و می‌توان آن را به یک جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته یا نیمه اتوماتیک اختیاری متصل کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

اطلاعات بیشتری درباره‌ی عملکرد این سوپراسپرت افشا نشده است؛ اما با در نظر گرفتن وزن کم در ترکیب با قدرت بالای پیشرانه، انتظار می‌رود شتاب شگفت‌انگیز و حداکثر سرعت بالایی داشته باشد. این خصوصیات شاید بیشتر از سوپراسپرتهایی باشد که در ایالات متحده آمریکا طبق قانون تولید محدود وسایل نقلیه موتوری طراحی و ساخته شده باشد؛ قانونی که در سال ۲۰۱۵ توسط اداره ایمنی بزرگراه‌های آمریکا تصویب و اجرایی شد.

SCG 004S اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوس

تا اواسط سال ۲۰۱۸ نمونه‌ی اولیه 004S به‌تدریج آماده‌ی آزمایش نهایی می‌شود. قیمت اولیه‌ی سوپراسپرت 004S از ۴۰۰ هزار دلار آمریکا شروع می‌شود و با هزینه‌ی اضافه‌ی رنگ استاندارد یا جلای رنگی برای بدنه فیبر کربنی عرضه خواهد شد. ۲۵ خودروی اول به‌عنوان بخشی از نسخه‌ی بنیان‌گذاران شرکت خواهد بود و در ۱۸ ماه آینده عرضه خواهد شد. در همین حال، SCG وعده داده است که جدیدترین ابرخودروی خود را در مسابقه ۲۴ ساعته نوربرگ‌رینگ شرکت خواهد داد.

SCG 004S اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوس

خریداران علاقه‌مند باید بدانند که این شرکت از مشتریانی که مایل به ایجاد سپرده ۴۰ هزار دلاری برای قرار دادن نام خود در لیست خریداران این ابرخودرو هستند، ثبت‌ نام می‌کند. طرح بزرگ‌تر SCG برای سال‌های آینده این است که ۲۵۰ خودرو تا سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ تولید کند. همچنین SCG به غیر از توسعه‌ی نسخه‌ی جاده‌ای که تصاویر آن مشاهده می‌شود، نسخه‌های مهندسی‌شده برای پیست و طراحی‌شده برای رقابت‌های GT3 و GTE / GTLM را نیز عرضه خواهد کرد.

اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوس SCG 004S



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپراسپرت SCG 004S با قدرت ۶۵۰ اسب بخار، معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..