تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام ترکیب سایپا با 2 تغییر مهم

علی دایی 11 بازیکن سایپا برابر سایپا را در حالی مشخص کرد که دروازه‌بان اصلی تیمش جزو نفرات ذخیره است.

به گزارش شما نیوز ، در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر تیم‌های نفت تهران و سایپا از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه تختی تهران به قضاوت اشکان خورشیدی مقابل هم قرار می‌گیرند.


حامد فلاح‌زاده، حامد شیری، طاها شریعتی، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، رضا اسدی، محمدرضا سلیمانی، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، آرش رضاوند و محمد عباس‌زاده بازیکنانی هستند که ترکیب سایپا برابر نفت تهران را تشکیل می‌دهند.


نکته جالب توجه ترکیب سایپا عدم حضور محمدرضا اخباری که در تمام 11 بازی گذشته در ترکیب بوده جزو نیمکت نشینان است و همچنین طاها شریعتی بعد از قرار گرفتن بین سه بازیکن جوان برتر سال آسیا در جمع نفرات اصلی این تیم حضور دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام ترکیب سایپا با 2 تغییر مهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..