تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زنده؛ سیاه جامگان 0 - استقلال 0

بازی تیم های استقلال برابر سیاه جامگان با نتیجه بدون گل مساوی در جریان است.

به گزارش شما نیوز ، هفته دوازدهم لیگ برتر برای استقلالی ها خارج از خانه انجام خواهد شد تا وینفرد شفر بعد از حضور در استقلال اولین دیدار خارج از خانه را تجربه کند. آبی های تهرانی برای فرار از رده های انتهایی جدول و حضور در جمع تیم های بالا نشین نیاز به هر سه امتیاز این دیدار دارند اما سیاه جامگان نیز با علیرضا مرزبان حساب ویژه ای روی امتیاز این دیدار باز کرده و می خواهد به روند شکست های پی در پی خود پایان دهد. با گزارش این دیدار با ورزش سه همراه باشید:

هفته دوازدهم لیگ برتر/ ساعت 14:45
ورزشگاه ثامن مشهد/ تماشاگر:
داور: سید مهدی سیدعلی / کمک ها: حسن یوسفی - فرزاد بهرامی - رضا عائل


ترکیب سیاه جامگان:

محمدرضا کرمی، رضا شربتی، محسن آقایی، محمدرضا خرسندنیا، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، گوران یرکوویچ، سبحان خاقانی، حسین بادامکی، سجاد دانای باغکی، وحید عسگری
سرمربی علیرضا مرزبان

ترکیب استقلال:
حسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، خسرو حیدری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جپاروف، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده
سرمربی وینفرد شفر

دقایق حساس:

دقیقه 1 : سانتر جابر انصاری با ضربه سر فرشید اسماعیلی به بیرون رفت.

دقیقه 2 : سانتر چپاروف از نقطه کرنر جلوی پای شهباززاده افتاد ولی ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 6 : سانتر امید نورافکن جلوی پای شهباززاده افتاد اما کیفیت بد زمین باعث شد توپ بالا برود و  این موقعیت عالی از دست برود.

دقیقه 14 : خسرو حیدری با حرکتی تکنیکی چند بازیکن سیاه جامگان را جا گذاشت اما سانتر زمینی او به راحتی در دستان کرمی قرار گرفت.

حواشی:


* پیش از شروع بازی تماشاگران استقلال تمام سکوهای مربوط به خود را پر کرده اند.
*رضا عنایتی پیش از شروع بازی به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد.
*وینفرد شفر در هنگام ورود به زمین از سوی هواداران حاضر در استادیوم ثامن تشویق شد.
*رضا عنایتی پیش از شروع بازی برخورد گرمی با بازیکنان استقلال داشت.
*باوجود اینکه چیزی تا شروع دیدار تیم های سیاه جامگان و استقلال باقی نمانده هنوز نیمی از ورزشگاه ثامن خالی است. شلوغی و ترافیک سنگین این روزهای شهر مشهد احتمالا باعث خواهد شد تماشاگران زیادی در حین بازی به ورزشگاه برسند.
*اشتباهات متعدد گوینده ورزشگاه باعث اعتراض و خنده تماشاگران حاضر در ورزشگاه شده است.
*پیش از شروع دیدار تماشاگران دو تیم در اقدامی هماهنگ با شعار کرمانشاه تسلیت با زلزله زدگان غرب کشور ابراز همدردی کردند.
*اسکوربورد خاموش ورزشگاه ثامن به چشم می آید. این در حالی است که از اسکوربورد پرتابل که در دیدارهای قبلی مورد استفاده قرار می گرفت هم خبری نیست.

*ساناک مربی جدید استقلال به دلیل صادر نشدن کارت مربیگری اش امروز روی نیمکت تیمش حضور ندراد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زنده؛ سیاه جامگان 0 - استقلال 0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..