تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک مرکزی ما در حال حاضر یک کلکسیون اشتباهات متعدد است/ دانستن حق مردم است و این حق را نمیشود ضایع کرد

ابوالفضل ابوترابی نماینده ی مردم نجف آباد در گفتگو با شمانیوز:

سردرگمی مردم از سیاست های نامنسجم پولی و مالی کشور علاوه بر ایجاد مشکلات بسیار اعتماد ملی را لکه دار کرده به گونه ای که مردم نمی دانند کدام موسسه یا بانک می تواند جوابگوی اعتماد آن ها در سپرده گذاری باشد

به گزارش شمانیوز: سردرگمی مردم از سیاست های نامنسجم پولی و مالی کشور علاوه بر ایجاد مشکلات بسیار اعتماد ملی را لکه دار کرده به گونه ای که مردم نمی دانند کدام موسسه یا بانک می تواند جوابگوی اعتماد آن ها در سپرده گذاری باشد.

در این راستا ابوالفضل ابوترابی نماینده ی مردم نجف آباد با نارضایتی تمام از عملکرد بانک مرکزی در خصوص موسسات غیر مجازمالی بیان کرد:بانک مرکزی پروسه رسیدگی به روند مال باختگان موسسات مالی را طولانی کرد و متاسفانه مردم زمان زیادی را پشت درب مراکز و ادارات قانونی سپری کردند.به علاوه مردم مجبور به تجمع های طولانی جلوی درب مجلس و نمایشگاه مطبوعات و دیگر مراکز شدند.

ابوترابی عنوان کرد:اخر چگونه میشود موسسه مالی مجوز از بانک مرکزی نداشته باشد و 400 شعبه در سطح کشور بزند؟ این ها خود نشان دهنده عملکرد نامناسب بانک مرکزی در امور رشد موسسات غیر مجاز است.با این که بانک مرکزی می دانست این موسسات غیر قانونی و بدون مجوز هستند علاوه بر این که خود هیچ اقدامی نکرد حتی گزارش به دادستانی و شوری عالی امنیت ملی نداد و اینها خود قصوری نابخشودنی از بانک مرکزی است.

وی گفت:بانک مرکزی مقصر اصلی این امر است زیرا زمانی که این موسسات شروع به زدن تابلو و تبلیغات تلویزیونی کردند باید جلوی رشدشان را میگرفت که الان با این رویدادها و اتفاقات ناگوار رو به رو نشویم.حتی اگر برخورد با این موسسات در توان بانک مرکزی نبود باید به دادستانی اعلام جرم میکرد که این موسسات مجوز ندارند و در این صورت بود که مشکل حل می شد و متاسفانه بانک مرکزی در این امور کوتاهی کرد.

حالا هم که با این بحران مواجه شدیم بانک مرکزی اقدامی اساسی برای آن که این مشکل حل شود را انجام نداده است.ما انتظار داشتیم که بانک مرکزی خود ورود کرده و این مشکل را به نحوی حل کند.چیزی که ما میبینیم این است که بقیه دستگاه ها متولی شده اند و بانک مرکزی را به زور وادار به حل بحران کرده اند و هنوز هم قصور را از بانک مرکزی میبینیم.

ما نباید فراموش کنیم که بانک مرکزی ما در حال حاضر یک کلکسیون اشتباهات متعدد است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص شکایت دستگاه ها و مراجع از رسانه ها بیان داشت:شکایت از رسانه ها نتیجه کم صبری مسئول است.یکی از ارکان دموکراسی در کشورها بحث ازاد است که توسط رسانه ها انجام می شود.مسئولین هم باید پاسخگو باشند.متاسفانه الان شاهد هستیم که مسئولین دولت کم تحمل شده اند و به جای پاسخگویی ، به تهدید، توهین و گاهی هم شکایت از رسانه روی می آورند و اینها به خاطر یک نقدیست که به مزاجشان خوش نیامده است.

ابوترابی در پایان خاطر نشان کرد:بانک مرکزی یا بقیه دستگاه ها به جای آن که بخواهند فرافکنی و شکایت کنند باید جوابگوی رسانه ها و خبرنگاران باشند.دولتمردان و دستگاه ها باید بدانند که دانستن حق مردم است و این حق را نمیشود ضایع کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک مرکزی ما در حال حاضر یک کلکسیون اشتباهات متعدد است/ دانستن حق مردم است و این حق را نمیشود ضایع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..