تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف گور دسته‌جمعی در بوکمال + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهر بوکمال آخرین منطقه شهری مهم تحت سلطه گروهک تکفیری داعش بود که با مقاومت و از خودگذشتگی نیروهای مدافع حرم و نیروهای مجاهد عراقی آزاد شد. روز گذشته آخرین مرحله عملیات آزادسازی این شهر به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی انجام شد و  بوکمال در مرز سوریه و عراق به طور کامل به کنترل نیروهای ارتش سوریه در آمد. اعضای گروهک تروریستی داعش پس از این شکست مفتضحانه به سمت مناطق بیابانی گریختند.

 ایران در  منطقه بوکمال حضور پر رنگی داشت و به طور قطع می توان گفت اگر  رشادت و دلاوری های نیروهای  مدافع حرم  به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در بوکمال نبود، احتمال وقوع حوادث تروریستی همچون حادثه مجلس و حرم امام خمینی(ره) از سوی گروهک تروریستی- تکفیری داعش  وجود داشت.

ویدیویی از کشف یک گور دسته جمعی در بوکمال در فضای مجازی منتشر شده است که برگی دیگر از دفتر هزار برگ جنایت‌های گروه تروریستی داعش را به تصویر می کشد.

در ادامه این ویدیو را مشاه ده می کنید.

بیشتر بخوانید:

حضور سردار سلیمانی در میان رزمندگان لحظاتی پس از آزادسازی شهر بوکمال /فرماندهی این عملیات به عهده حاج قاسم بود +فیلم

انتهای پیام/

آزادسازی بوکمال به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف گور دسته‌جمعی در بوکمال + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..