تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیپلماسی موفق در راگبی ایران

استقبال داوطلبانه ی تیم ملی آلمان از حجاب اسلامی در تورنمنت بین المللی راگبی تهران اتفاقی جالب توجه بود که از سوی رسانه های خارجی نیز مورد تحسین قرار گرفت.

به گزارش شما نیوز ،می گوید: تا به امروز خدا را شکر چهار مرحله اردو برگزار کردیم که تنها یک مرحله پایانی آن تا قبل 7 آذر ماه تدارک دیده خواهد شد، ما در مرحله ی مقدماتی ایران به مصاف تیم های امارات میزبان و قزاقستان خواهیم رفت،که انشالله نتیجه ی مطلوبی را در این مرحله کسب نماییم.


رئیس انجمن راگبی درباره ی سطح مسابقات زیر ۱۷ سال دختران آسیا در ادامه گفت:تمامی تیم های شرکت کننده بار اولی است که در این مسابقات شرکت میکنند و از لحاظ سطح بازی تقریبا در یک حد می باشند،اما هدف ما موفقیت  با بهترین نتیجه ی ممکن خواهد بود.


وی ادامه داد: به امید خدا بعد از اتمام مسابقات بانوان در نظر داریم در بهمن ماه به مناسبت دهه ی مبارک فجر مسابقاتی بین المللی با حضور تیم های خارجی برای پسران زیر19 سال  داشته باشیم.


 میرزاآقابیک در پایان در خصوص شایعات و اتفاقات اخیر پیرامون این انجمن گفت: کارنامه و عملکرد من و تیم ملی در وزارت ورزش و تمامی نهاد های بالاتر مشخص می باشد و تمامی شایعات پیرامون تیم ملی راگبی پسران ایران را با توجه به وجود مستندات کذب اعلام نموده و یادمان باشد کسی به قطار ساکن سنگ اندازی نمی کند و به قطار در حال حرکت سنگ میزنند.


موفقیت هایی که ما به لطف خدا و تلاش بچه ها کسب کردیم با دعای خیر مردم عریز بوده و بر هیچکس پوشیده نیست حال اینکه عده ای معدود به دنبال حاشیه ساختن هستند مطمئنا به دنبال منافع شخصی خودشان و باج گیری هستند که خدا را شکر در این مسیر شکست خوردند و به زودی نیز قانون جوابگوی آنان است.


من خواهشم از مسئولین و اهالی محترم و زحمتکش رسانه و حتی مردم این است که بیایند و از نزدیک شرایط کاری ما را ببینند آنوقت متوجه می شوند که ما هر تلاشی می کنیم برای موفقیت کشور و سربلندی میهن عزیزمان است و تلاشمان این است که جوانان جامعه بتوانند در این رشته رشد کنند و موفق باشند از شما خواهش می کنم کمی تحقیق کنید تا مشخص شود در رشته و انجمنی که بودجه آن به اندازه یک باشگاه هم نیست فقط و فقط صداقت و کار کردن است که نتیجه می دهد و اگر لطف بعضی اسپانسرها نیز نبود ما حتی از اعزام تیمها نیز محروم بودیم پس خواهشم این است که شفاف سازی کنید و شفاف و صادقانه انتقاد کنید و به این رشته المپیکی کمک کنید تا بتواند به جایگاه خوبی در جهان دست پیدا کند چراکه جوانان ما لیاقت این مهم را دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیپلماسی موفق در راگبی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..