تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصت‌های سرمايه‌گذاری صنعتي در عراق

"با توجه به تمركز بر سرمایه‌گذاری و نوسازی صنعتی دولت عراق، حضور واحدهای تولیدی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این کشور می‌تواند نوید دهندۀ افزایش صادرات دانش فنی و زمینه‌ای برای بروز توان مهندسی شرکت‌های ایرانی باشد ".

به گزارش شمانیوز: ناصر بهزاد با ذکر این مطلب، افزود: بر اساس برنامۀ ابلاغی اقتصاد مقاومتی، ایران مسیر اتکا به تولید داخلی را پیش گرفته و اقتصاد عراق نیز عمدتاً بر مدار واردات شکل یافته، لذا، انجام مشاركت، آماده‌سازی و سرمایه‌گذاری برای توسعه و نوسازی صنعتی در احیا تولید و  ارتقای همکاری های اقتصادی ایران در عراق بسیار موثر است .
وی با اشاره به واردات سالانه حدود 2 میلیارد دلار ماشین‌آلات و تجهیزات فنی برق که بیشترین سهم کالای وارداتی این کشور را شامل می‌شود، اظهار داشت: این روند بهسازی مستلزم آن است که شركت‌های صنعتی ایران نگاه متفاوتی را در صادرات دنبال نمایند.

گفتنی است، ایران در 4فاز، اجرای طرح‌های توسعۀ سرمایه‌گذاری عراق را دنبال می‌کند كه فاز اول با اولویت استان كربلا، بابل، بغداد، بصره و واسط است و بر این مبنا، 124فرصت سرمایه‌گذاری در حوزۀ تولید لاستیک خودرو، تولیدات پلاستیک، كابل،ترانسفورماتور برق، انواع پمپ، تجهیزات‌ پزشکی، سیمان، آجر، بلوك، كربنات سدیم كلر، شکر، فرش دستی، پوشاك-كفش-چرم و غیره.... شناسایی شده كه امکان بهره‌برداری از معافیت‌های مزیت‌های سرمایه‌گذاری در عراق را شامل خواهد شد.

 منبع: روابط عموی سازمان توسعه تجارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصت‌های سرمايه‌گذاری صنعتي در عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..