تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزشمندترین سکه‌های دیجیتالی

۶۳۳۰۱۱

۶۵۴  بازدید

اگر فکر می‌کنید این همه سروصدا برای چیست یا درباره بیت‌کوین (Bitcoin) یا سایر سکه‌های دیجیتالی در اخبار یا از دوستانتان چیزی نشنیده اید، وقتش رسیده که بیدار شوید!

برترین‌ها: اگر فکر می‌کنید این همه سروصدا برای چیست یا درباره بیت‌کوین (Bitcoin) یا سایر سکه‌های دیجیتالی در اخبار یا از دوستانتان چیزی نشنیده اید، وقتش رسیده که بیدار شوید! به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتالی انقلاب بعدی در نحوه پرداخت‌ها باشند، بنابراین بهتر است درباره آن‌ها بیشتر بدانید تا عقب نمانید!

بیت کوین یک شبکه توافقی است که یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً دیجیتال را بوجود آورده است. ژاپن در حال حاضر بیت‌کوین را به عنوان شکلی از پرداخت در بسیار از فروشگاه‌های خود مجاز کرده و احتمالا بزودی کشورهای دیگری نیز این کار را بکنند. قیمت بیت‌کوین در حال حاضر به بالاترین سطح خود تا کنون رسیده است. پس چه سکه‌های دیگری هستند که بتوان روی آن‌ها سرمایه گذاری کرد؟ اگر درباره آلت کوین‌ها (Altcoins) فکر می‌کنید که آیا واقعا ارزش دارند، این مقاله بهترین سکه‌های جایگزین بیت کوین را به شما معرفی می‌کند.

مونرو (Monero)


اگر هنوز درباره مونرو (XMR) چیزی نشنیده اید، اکنون وقتش رسیده که بدانید. سازندگان این سکه روی حریم خصوصی و امنیت تاکید دارند. در حالیکه معاملات بیت کوین از طریق تکنولوژی بلاک چین (Block Chain) یا زنجیره بلوک، همگانی هستند، مونرو یک رویکرد متفاوت دارد. مونرو نوعی سکه است که در آن معاملات نسبتا پنهان است. این رویایی است که افرادی که می‌خواهند معاملاتشان خصوصی بماند در سر دارند. افراد بسیاری می‌گویند که این ویژگی به مجرمان اجازه پول شویی و کارهای مشکوک می‌دهد، اما ما آن را از جنبه مثبتش می‌بینیم. مونرو یک ارز دیجیتالی برای کسانی است که از نظارت‌ها خسته شده اند. برای سکه‌ای مثل این همیشه تقاضا وجود دارد و مونرو بزرگترین آن هاست!

 
ارزشمندترین سکه‌های دیجیتالی

 

زیکش (Zcash)

زیکش (ZEC) هم درست مثل مونرو سکه‌ای است که بخشی از حساب‌های مالی را محرمانه نگه می‌دارد. یک ارز دیجیتالی که روی حفظ محرمانگی و شخصی نگه داشتن معاملات اشخاص تاکید دارد در جلب توجه افراد برجسته و حتی معمولی موفق خواهد بود. اصلا چرا کسی باید بداند که شما پولتان را صرف چه چیزی می‌کنید؟  حق شماست که تنها کسی باشید که به این نوع اطلاعات دسترسی دارید و زیکش یک ارز دیجیتالی است که این حریم خصوصی را برایتان تضمین می‌کند.

ارزشمندترین سکه‌های دیجیتالی 

 

دیجیتال نوت (Digital Note)

این ارز دیجیتالی را دارک نوت (DarkNote) می‌نامند. این ارز چندین مزیت دارد که شامل حفظ محرمانگی معاملات هم می‌شود. این ارز را می‌توان با استفاده از تجهیزات رایانه‌ای معمولی استخراج کرد و مثل حساب‌های بانکی به دارندگان خود سود سالانه ۰.۵ تا ۱ درصد پرداخت می‌کند. این ارز درمقایسه با سایر ارز‌ها نسبتا ارزان است.

 ارزشمندترین سکه‌های دیجیتالی

 

 لایت کوین (litecoin)

لایت کوین (LTC) بر اساس یک الگوریتم هشینگ کاملا متفاوت با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی که به آن اشاره کردیم ساخته شده است. هم چنین یکی از قدیمی‌ترین سکه‌های بازار دیجیتال است. اگر بیت کوین را طلا بدانیم این سکه که از سال ۲۰۱۱ وارد بازار شده مثل نقره است. لایت کوین از زبان اسکریپت اسفاده می‌کند که با سایر سکه‌ها متفاوت است. باتوجه به سن و پذیرش آن در بازارهای اینترنتی، لایت کوین ماندگار است و ارزش آن بیشتر خواهد شد.  ارزشمندترین سکه‌های دیجیتالی

 

اتریوم (Ethereum)

گفته می‌شود اتریوم آینده همه ارزهای دیجیتالی است. اتریوم مانند پلتفرمی برای ایجاد قراردادهای هوشمند عمل می‌کند. یعنی می‌تواند به عنوان چارچوبی برای افراد دیگر برای ایجاد سکه‌ها و ارزهای جدید بر پابه آن استفاده شود. به عنوان مثال اگر فردا، آمازون یا مایکروسافت بخواهند یک ارز دیجیتالی ایجاد کنند و به هرکسی بدهند که می‌خواهند از ارز آن‌ها استفاده کند، ارزی که می‌سازند به احتمال زیاد بر اساس اتریوم خواهد بود. اتریوم مثل خود اینترنت است و اجازه می‌دهد که سکه‌های جدیدی بر پایه ساخته شود. اتریوم ارزش بالایی دارد.

 ارزشمندترین سکه‌های دیجیتالی

 

بیت کوین (BTC)

ما بیت کوین را به عنوان اولین جایگزین بیت کوین آورده ایم، زیرا هیچ جایگزین واقعی برای آن وجود ندارد. بیت کوین‌ها اولین ارزهای دیجیتالی واقعا بودند و این ارزش آن‌ها را بی اندازه می‌کند. اگرچه ارز‌ها و سکه‌های دیجیتالی دیگری وجود دارند که حریم خصوصی بهتر، زمان معامله سریعتر یا الگوریتم هشینگ جدیدتری دارند. گاهی اولین و قدیمی‌ترین‌های بازار همیشه بهترین می‌مانند. بیت کوین‌ها محبوبیت زیادی دارند و می‌توانند قیمت بالاتری گذاشته شوند. در نهایت شمایید که تصمیم می‌گیرید روی چه پولی سرمایه گذاری کنید. همه سکه‌ها و ارزهای دیجیتالی بالا خطرناک هستند، زیرا ارزش آن‌ها به اندازه محبوبیتشان است. با این حال، هنوز پول هایی هستند که باید در این صنعت جدید ارزهای دیجیتالی ساخته شوند.

ارزشمندترین سکه‌های دیجیتالی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزشمندترین سکه‌های دیجیتالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..