تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه نان پوآچای ژامبون و پنیر

۶۲۶۹۷۰

۶۷۸  بازدید

نان پوآچا، یک نان خوشمزه و آسان برای صبحانه است. نان پواچا گاهی داغ به‌ عنوان پیش‌غذا و به جای نان سرو می‌شود. پواچا داغ با پنیر فتا یک غذای مخصوص خوش‌مزه در ترکیه و بلغارستان است. در اینجا نوعی دیگر از نان پوآچا را برایتان آورده ایم که با ژامبون و پنیر پر شده است.

ماهنامه سفره ایرانی - راضیه عمادی: نان پوآچا، یک نان خوشمزه و آسان برای صبحانه است. نان پواچا گاهی داغ به‌ عنوان پیش‌غذا و به جای نان سرو می‌شود. پواچا داغ با پنیر فتا یک غذای مخصوص خوش‌مزه در ترکیه و بلغارستان است. در اینجا نوعی دیگر از نان پوآچا را برایتان آورده ایم که با ژامبون و پنیر پر شده است.


* میزان سرو:
14 عدد

مواد لازم خمیر:

آرد: 2 پیمانه
خمیر مایه: 10 گرم
شکر: 1 قاشق چای خوری
تخم مرغ: 1 عدد
ماست: 100 گرم
کره (ذوب شده): 125 گرم
روغن: 3 قاشق سوپ خوری
نمک: 1 قاشق چای خوری
شیر: 1 پیمانه

مواد لازم میانی:

ژامبون (برشته شده): 100 گرم
پنیر چدار (رنده شده): 1 پیمانه

مواد لازم رویه:

عسل: 1 قاشق سوپ خوری
آب: 4 قاشق سوپ خوری
دانه کنجد: 2 پیمانه

 نان پوآچای ژامبون و پنیر
طرز تهیه:

ابتدا برای تهیه خمیر، آرد، خمیر مایه و شکر را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید. تخم مرغ، ماست، کره ذوب شده، روغن، نمک و شیر را به مواد اضافه و مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را ورز دهید. در صورت نیاز مقدار دیگری آرد اضافه کنید تا خمیر به دست نچسبد. روی خمیر را با پارچه ای مرطوب بپوشانید و حدود 30 دقیقه کنار بگذارید تا ور آید. سپس گلوله هایی به اندازه لیموسنگی از خمیر جدا کرده و روی سطح کار پهن کنید. مقداری پنیر چدار رنده شده و ژامبون برشته شده و خرد شده وسط هر یک قرار داده و به شکل بیضی کف دست خود بپیچید. آب و عسل را با هم مخلوط کرده و با برس روی سطح کار پهن کنید. مقداری پنیر چدار رنده شده و ژامبون برشته شده و خرد شده وسط هر یک قرار داده و به شکل بیضی کف دست خود بپیچید. آب و عسل را با هم مخلوط کرده و با برس روی گلوله های خمیر بمالید و دانه کنجد بپاشید. آنها را با فاصله از هم در سینی فر بچینید. 10 دقیقه کنار بگذارید تا خمیر ور آید، سپس سینی را در فر از قبل گرم شده با دمای 170 درجه سانتی گراد (325 درجه فارنهایت) قرار دهید تا نان ها پخته و طلایی و برشته شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه نان پوآچای ژامبون و پنیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..