تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی که یک زن برای هشدار به مادران به اشتراک گذاشت!

عکسی که یک زن برای هشدار به مادران به اشتراک گذاشت!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مادران همیشه نگران کودکان خود در خانه و خارج از آن هستند اما با تمام مراقبتهای موجود ممکن است منابعی خطری در اطراف کودکان وجود داشته باشد که هنوز مادرها از آن بی خبر هستند.

از همین رو زنی استرالیایی که فرزند خردسالش در  وضعیتی خطرناک قرار گرفته بود پس از اطمینان از سلامت او و قبل از خارج کردنش از موقعیت خطر ،عکسی از کودک خود گرفت و برای مشاهده مادران دیگر آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا بیشتر مراقب کودکان خود باشند.

این زن که تنها برای چند لحظه فرزند خود را برای کاری تنها گذاشته بود هنگامی که متوجه سکوت فرزندش شد، با نگرانی خود را به او رساند تا علت ساکت بودن او را متوجه شود.

هنگامی که این مادر جوان به فرزندش رسید او را در وضعیت بسیار خطرناک مشاهده کرد، نوارهای کرکره پرده زیر گردن کودک گیر کرده بود و اگر مادرش کمی دیرتر به او می رسید ممکن بود شاهد حادثه ای جبران ناپذیر باشد.

عکسی که یک زن برای هشدار به مادران به اشتراک گذاشت!

انتهای پیام/

تصویری هشدار دهنده که یک زن برای آگاهی مادران منتشر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی که یک زن برای هشدار به مادران به اشتراک گذاشت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..