تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال زن شجاع و سارق بر سر یک لپ‌تاپ + فیلم

جدال زن شجاع و سارق بر سر یک لبتاپ+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،زنی در یکی از رستورانهای لندن روی صندلی نشسته بود و با لبتاپش کار می کرد که ناگهان مرد ناشناسی کلاه کاسکت بر سر وارد رستوران شد.

او که به قصد سرقت اجناس گرانقیمت وارد رستوران شده بود، پس از کمی برانداز کردن  محیط، اولین چیز قیمتی که چشمش را گرفت لپتاپ زن جوان بود، پس بدون معطلی به سمت زن حمله‌ور شد و لپ‌تاپش را برداشت که فرار کند.

در این لحظه زن شجاع آرام ننشست و سریعا کابل لپ‌تاپ را در دستش گرفت و با تمام قدرت شروع به کشیدن آن کرد.

از طرف دیگر سارق نیز که نمی خواست دست خالی از رستوران خارج شود متقابلا لپ‌تاپ را کشید تا اینکه صاحب رستوران و مردی دیگر با صندلی به سمتش حمله ور شدند.

سارق که دیگر امیدی برای موفقیت در این سرقت نداشت فرار را بر قرار ترجیح داد و فورا رستوران را ترک کرد.

انتهای پیام/

درگیری سارق و زن شجاع برای یک لپ‌تاپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال زن شجاع و سارق بر سر یک لپ‌تاپ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..