تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان اعزام مشاوران مدارس تهران به مناطق زلزله زده

راه پیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فراخوان اعزام مشاوران مدارس تهران به مناطق زلزله زدهعلیرضا راه‌پیما رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تمهیدات این اداره کل برای زلزله زدگان غرب کشور خبر دادو اظهار کرد: امروز فراخوانی برای مشاوران مدارس اعلام شد تا براساس آن مشاوران واجد شرایط و علاقه مند برای اعزام به مناطق زلزله زده مشخص شوند.

وی ادامه داد: با توجه به حجم خسارات وارده در مناطق زلزله زده و آسیب های روحی و روانی تیم هایی داوطلبانه از مشاوران را به مناطق اعزام خواهیم کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران تصریح کرد : مشاوران در بازه های زمانی یک هفته ای به مناطق اعزام شده و پس از اتمام دوره، گروهی دیگری به منطقه فرستاده می شوند.

راه پیما بیان کرد: مشاوران داوطلب شرکت در این طرح می توانند از طریق ادارات مشاوره آموزش و پرورش مناطق  یا اداره کل برای حضور در تیم های اعزامی به مناطق زلزله زده اقدام کنند تا فرایند اعزام هرچه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام /

کمک آموزش و پرورش تهران به مناطق زلزله زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان اعزام مشاوران مدارس تهران به مناطق زلزله زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..