تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی های پیرزن ۸۹ ساله ژاپنی در فضای مجازی!

سلفی های جالب , آثار عکاسی این هنرمند سالخورده ژاپنی به تازگی در یکی از نمایشگاههای عکاسی در ژاپن موسوم به ” بگذار بازی کنم” به نمایش گذاشته شده است.

سلفی های جالب پیرزن ژاپنی

سلفی های جالب , زن سالخورده ۸۹ ساله اهل ژاپن با گرفتن سلفی های جالب از خود به یکی از چهره های مشهور در فضای مجازی تبدیل شده است. “کیمیکو نیشیموتو” در موقعیت های مختلف و حتی غیر واقعی از خود سلفی می گیرد. وی که عکاسی را از پسرش آموخته است حالا با گرفتن سلفی های چالش برانگیز و ساختگی اش تبدیل به یک چهره مشهور در ژاپن شده است.

در یکی از سلفی ها در حالی که به وی روی جاده دراز کشیده وانمود می کند که توسط یک کامیون زیر گرفته شده است.گفتنی است؛ آثار عکاسی این هنرمند سالخورده ژاپنی به تازگی در یکی از نمایشگاههای عکاسی در ژاپن موسوم به ” بگذار بازی کنم” به نمایش گذاشته شده است.

در ادامه تصاویر این پیرزن ۸۹ ساله را خواهید دید.

تصاویر سلفی های جالب پیرزن ژاپنی سلفی های جالب سلفی جالب پیرزن ۸۹ ساله سلفی های جالب سلفی بامزه پیرزن ۸۹ ساله سلفی های جالب سلفی بامزه پیرزن ۸۹ ساله ژاپنی سلفی های جالب سلفی پیرزن ۸۹ ساله

باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید :  غول پیکر‌ترین موش‌های خانگی دنیا + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی های پیرزن ۸۹ ساله ژاپنی در فضای مجازی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..