تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانه بهترین آلمانی لیگ برتر است، نه اوزیل

هری کین، مهاجم تاتنهام، معتقد است بهترین بازیکن آلمانی لیگ برتر، نه مسوت اوزیل، ستاره آرسنال، که لروی سانه، ستاره جوان منچسترسیتی است.

به گزارش شما نیوز ، که اوزیل از زمان پیوستن به آرسنال در سال 2013، همواره به عنوان بهترین آلمانی لیگ برتر معرفی می شود اما سانه در این فصل نمایش های بسیار درخشانی داشت و با زدن 6 گل و دادن 6 پاس گل، یکی از موثرترین بازیکنان تیم پپ گواردیولا بود.

 

همین نمایش های خوب باعث شد تا عنوان بازیکن ماه اکتبر لیگ برتر را هم به دست بیاورد و هری کین هم او را بازیکن بهتری از اوزیل می داند.

 

 

او به بیلد گفت::" بهترین بازیکن آلمانی لیگ برتر؟ لروی سانه از منچسترسیتی. او من را تحت تاثیر قرار می دهد. او خیلی سریع و تهاجمی است و در موقعیت های یک در مقابل یک، متوقف کردنش خیلی دشوار است. او در این فصل خیلی گل زده است. خوب است که او را در لیگ برتر داریم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانه بهترین آلمانی لیگ برتر است، نه اوزیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..