تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای عجیب پوگبا در مورد قهرمان این فصل لیگ برتر

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتدها معتقد است آنها تا پایان برای فتح عنوان قهرمانی مبارزه خواهند کرد.

به گزارش شما نیوز ، علیرغم فاصله 8 امتیازی با سیتی، پوگبا که دیروز بازگشت فوق العاده ای داشت و با گلزنی و پاس گل، آمادگی خود را نشان داد، معتقد است زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و نتیجه هنوز مشخص نیست.

 

 

 

 

پوگبا گفت: "فصل بسیار طولانی است و اگر من به قهرمانی باور نداشتم دیگر بازی نمی کردم. اگر من اعتقاد نداشتم یونایتد فاتح لیگ می شود بهتر بود کفش ها را آویخته و فوتبال را کنار می گذاشتم؛ پس من به این موضوع باور دارم و ما تا پایان خواهیم جنگید.

 

من دوباره برگشتم و لوکاکو گل زد؟ من این اتفاق را دوست دارم. ما بازیکنان خوب و با استعداد زیادی داریم و باید به یکدیگر اعتماد کنیم. روملو بهترین مهاجم در لیگ برتر است و همه ما از کیفیت لوکاکو آگاهیم؛ پس هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد. در پایان، نتیجه را خواهیم دید. "




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای عجیب پوگبا در مورد قهرمان این فصل لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..