تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب درخشش رفیعی در رسانه‌های قطری

روزنامه‌های قطری گلزنی هافبک ایرانی الخور برابر القطر را بازتاب دادند.

به گزارش شما نیوز ، با وجود اینکه انتقاداتی به بازی نکردن سروش رفیعی در لیگ ستارگان قطر مطرح می‌شود اما این هافبک سابق پرسپولیس و تراکتورسازی طی هشت هفته اخیر ۶ مرتبه به طور کامل بازی کرده و در دو دیدار هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و در حال حاضر دومین گلزن برتر تیمش است.


رفیعی که نخستین گل این فصل را در دومین مسابقه برابر الاهلی به ثمر رسانده بود، شب گذشته هم در هشتمین بازی لیگ ستارگان قطر موفق شد گل اول تیمش را در جریان پیروزی ۲ بر یک مقابل القطر و دومین برد این فصل، با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه در ثانیه ۵۹ بزند.


درخشش رفیعی در دیدار شب گذشته مقابل القطر مورد توجه رسانه‌های قطری قرار گرفته و روزنامه الشرق با درج تصویر این هافبک ایرانی به گلزنی او واکنش نشان داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب درخشش رفیعی در رسانه‌های قطری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..