تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب هاینکس به رکورد 500 پیروزی

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ روز گذشته به پانصدمین پیروزی اش در دوران بازی و مربیگری دست یافت.

به گزارش شما نیوز ، بایرن مونیخ دیروز در آلیانس آرنا موفق شد با سه گل بر آگزبورگ غلبه کرده وصدرنشینی اش در بوندسلیگا را تداوم ببخشد. لواندوفسکی دو و ویدال نیز یک گل به ثمر رساندند تا یوپ هاینکس به پانصدمین بردش در 1016 مسابقه ای که به عنوان بازیکن و مربی برگزار کرده دست یابد.

جالب اینکه سرمربی بایرن خودش از این موضوع اطلاع نداشت.

او در پایان بازی گفت:« نمی توانم بگویم که این موضوع برایم اهمیتی ندارد و اگر چنین ادعایی بکنم، اشتباه است. به چنین رکوردی افتخار می کنم ولی صادقانه بگویم که تمام تمرکزم روی بازی بود و به چیزی غیر از آن فکر نمی کردم.»

جریان بازی:« ما در تمام طول بازی و بخصوص در دقایق ابتدایی به دردسر افتادیم چون حریف بسیار منظم و سازمان یافته بازی می‌کرد.اگر شیوه مناسبی نداشتیم و بازیکنان تا این حد درخشان ظاهر نمی‌شدند، قطعا نمی‌توانستیم به پیروزی برسیم.با گذشت 25 دقیقه از زمان بازی راه خودمان را پیدا کردیم و بهتر ظاهر شدیم.وقتی گل اول را زدیم، کارمان راحت‌تر شد و در سطحی متفاوت به توپ ضربه زدیم.کلاس بالای بازی خودمان را نشان دادیم. در مجموع عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب هاینکس به رکورد 500 پیروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..