تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرش هیجان‌انگیز شهروند ترکیه‌ای از برج مرتفع گالاتا + فیلم

پرش هیجان انگیز شهروند ترکیه ای از برج مرتفع گاتالا+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد ترکیه ای که تاکنون از روی برج های بسیاری با چتر به پایین پریده است، این بار برای تفریح هیجان انگیز خود برج گالاتا را انتخاب کرد.

او همراه با یک تیم پشتیبانی که کارهای فیلمبرداری و تدارکات پرش را بر عهده داشتند به بالاترین نقطه این برج رفت تا با چتر به خیابان فرود بیاید.

عده زیادی از مردم در پایین برج 66 متری گالاتا بی صبرانه منتظر پرش این شهروند بودند تا یقین پیدا کنند که او به سلامت روی زمین فرود می آید. 

خوشبختانه مرد ماجراجو بدون هیچ مشکلی این عملیات را به پایان رساند که می توانید جزئیات آن را در فیلم زیر تماشا کنید.

انتهای پیام/

پرش دلهره آور مرد ترکیه ای از روی برجی مرتفع



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرش هیجان‌انگیز شهروند ترکیه‌ای از برج مرتفع گالاتا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..