تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مسلحانه دو سارق به یک رستوران + فیلم

لحظه سرقت صندوق پول یک رستوران توسط سارقان مسلح +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،دو سارق سعودی با همدستی یکدیگر به طور ناگهانی یک رستوران را در ریاض پایتخت عربستان مورد حمله قرار دادند. یکی از سارقان با شلیک چند گلوله به محوطه داخلی رستوران رعب و وحشت ایجاد کرد تا صندوق‌دار از صندوق پول فاصله بگیرد و دیگری در چشم بر هم زدنی صندوق را به سرقت برد.

صندوق‌دار و مسئولان رستوران پس از فرار سارقان سریعا شروع به تعقیب  آنها کردند اما این اقدام نتیجه ای نداشت و صندوق از دستشان رفت.

گفتنی است؛ محل دقیق وقوع این حادثه حی السویدی یکی از محله های ریاض بوده است.

انتهای پیام/

لحظه سرقت صندوق پول یک رستوران توسط سارقان مسلح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مسلحانه دو سارق به یک رستوران + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..