تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌ریزی‌ها برای مسکن موقت و دائم زلزله‌زدگان غرب کشور +عکس

وزیر کشور با اشاره به جزئیاتی از برنامه‌ها و تدابیر اندیشیده شده برای زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به زودی تاریخ قطعی آماده سازی مساکن موقت را اعلام کند.

به گزارش شما نیوز ،وزیر کشور با اشاره به جزئیاتی از برنامه‌ها و تدابیر اندیشیده شده برای زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به زودی تاریخ قطعی آماده سازی مساکن موقت را اعلام کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی درباره آخرین برنامه‌ها برای زلزله‌زدگان کشور اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار شده تا روز سه‌شنبه هفته جاری تاریخ قطعی آماده سازی مساکن موقت را اعلام کند.

وی افزود: بنیاد مسکن تا ظرف یک ماه آینده باید تمام طرحهای اسکان دائمی را هم آماده کند.

وزیر کشور تصریح کرد: در زمینه اسکان دائم بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و طبق برنامه هایی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه کرده منابع، اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز تصویب شده که امروز وزیر اقتصاد در گزارشی اعلام کرد اولین قسط این منابع در روز جاری پرداخت شد.

رحمان فضلی تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس توافقی که با قرارگاه خاتم الانبیا داشته قرار شده ساخت مساکن روستایی توسط این قرارگاه انجام شود.

وی گفت: ساخت مساکن موقت آغاز شده و روزهای آتی با انتقال تجهیزات سرعت بیشتری خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌ریزی‌ها برای مسکن موقت و دائم زلزله‌زدگان غرب کشور +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..