تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال برای قهرمانی به معجزه نیاز دارد

رئال برای کسب قهرمانی لالیگا، باید اختلافی 10 امتیازی را جبران کند و در صورت موفقیت در این ماموریت، در لالیگا تاریخ سازی خواهد کرد.

به گزارش شما نیوز ، رئالی ها شب گذشته مقابل اتلتیکو با تساوی بدون گل متوقف شدند. این اولین دربی مادرید پس از سال 2005 است که با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. با پیروزی 3-0 بارسا مقابل لگانس، اختلاف دو تیم به 10 امتیاز رسید و بسیاری معتقدند که رئال دیگر شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

 

 

 

اختلاف 10 امتیازی تا به حال در لیگ اسپاینا جبران نشده و در صورتی که رئال بخواهد این اختلاف را جبران کند، باید تاریخ سازی کند. بارسا همچنین با تیم دوم جدول یعنی والنسیا نیز 7 امتیاز فاصله دارد و جایگاه خود را در صدر جدول محکم کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال برای قهرمانی به معجزه نیاز دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..