تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکتور از ورزشگاه بزرگ شهر گریخت!

چمن ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز بار دیگر حاشیه ساز شد.

به گزارش شما نیوز ، به نظر می رسد که چمن ورزشگاه یادگار امام که سال گذشته پیمانکار آن وعده داده بود به مرور زمان کیفیت لازم را به خود خواهد گرفت، قصد ندارد کیفیتی که باید به خود بگیرد را بگیرد! این موضوع باعث شده تا هرازگاهی یک حاشیه جدید در این مورد شاهد باشیم که تازه ترین آن درخواست باشگاه تراکتورسازی از سازمان لیگ برای برگزاری بازی های خانگی اش در ورزشگاه اختصاصی است که دلیل آن کیفیت بد چمن ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز عنوان شده است. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال نامه ای با متن زیر به اطلاع سازمان لیگ رسانده که از هفته سیزدهم به بعد بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه رزروی که به این سازمان اعلام کرده برگزار خواهد شد:


"با توجه به شرایط نامساعد زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز و فشردگی برنامه مسابقات و تمرینات سایر تیم ها در این استادیوم، امکان برگزاری بازی های خانگی تیم فوتبال تراکتورسازی در این استادیوم وجود ندارد. لذا با توجه به معرفی ورزشگاه اختصاصی باشگاه به عنوان استادیوم جایگزین مسابقات خانگی و برگزاری بازی های نیم فصل نخست فصل گذشته در این استادیوم، بدینوسیله اعلام می‌گردد باشگاه تراکتورسازی خواستار برگزاری مسابقه خانگی مقابل سپیدرود رشت در هفته سیزدهم لیگ برتر مورخ سوم آذرماه در ورزشگاه اختصاصی خود می‌باشد."


به دنبال این نامه، حبیب مقصودی، مدیر ورزشگاه یادگار امام خیلی زود از خود واکنش نشان داده و در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم به مواردی اشاره کرد که در ادامه می خوانید:


"این نظر باشگاه تراکتورسازی است. آنها نمی‌توانند به ما بگویند که چه‌کار کنیم. این ورزشگاه برای ماست و خودمان هم راجع‌به‌ اینکه بازی و تمرین تیم‌ها در آن تصمیم می‌گیریم. باشگاه تراکتورسازی هر وقت خودش صاحب ورزشگاه یادگار امام (ره) شد، می‌تواند در این خصوص تصمیم بگیرد، اما اینکه دیگر نمی‌خواهد در ورزشگاه یادگار بازی کنند، نظر شخصی خودشان است و ما هم به آن احترام می‌گذاریم."

انتشار  دو مطلب فوق در رسانه ها باعث شد تا بار دیگر بحث چمن ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز داغ شود. چمنی که در پایان لیگ پانزدهم با وعده تبدیل به چمنی در حد ورزشگاههای مطرح اروپایی تعطیل شد و بعد از ماه ها انتظار چمنی تحویل داده شد که هیچ شباهتی به آن چه که وعده اش داده شده بود نداشت.


در کمتر دیداری از دیدارهای این فصل تیم تراکتورسازی می توانیم شاهد این موضوع نباشیم که بازیکنان تیم تراکتورسازی به انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام نپردازند اما  مسئولان ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز و مسئولان رده بالای ورزش این شهر نه تنها این اشکال را قبول نمی کنند بلکه به انتقاد از منتقدان آن نیز می پردازند. نمونه بارز این موضوع مصاحبه ماه گذشته جمشید نظمی، مدیر کل ادار ورزش و جوانان استان آذربایجان شرفی بود که در واکنش به اعتراضات مکرر بازیکنان تیم تراکتورسازی در مورد چمن ورزشگاه یادگار امام گفته بود: " هر کس ناراحت است، در این زمین (ورزشگاه یادگار) بازی نکند. چمن از این بهتر؟ ما دیگر باید چه کار کنیم که بازیکنان تراکتورسازی راضی باشند؟! چمن ما این است و نمی‌توانیم بیشتر از آن کاری انجام دهیم. بازیکنان تراکتورسازی نتیجه نمی‌گیرند، از چمن ایراد می‌گیرند. این ایراد گرفتن‌ها بیشتر سرپوش گذاشتن روی نتایج ضعیف تراکتورسازی است، اما این‌ کارها درست نیست."


به این ترتیب نباید چندان امیدی به حل این معضل بزرگ داشته باشیم. در این شرایط و با توجه به برگزاری بازی های خانگی تیم تراکتورسازی در ورزشگاه کوچک اختصاصی خود، ورزشگاه هفتاد هزار نفری یادگار امام به عنوان بزرگترین ورزشگاه شهر تبریز و منطقه شمالغرب کشور تبدیل به ورزشگاهی برای میزبانی از بازی های تیم دسته اولی شهرداری تبریز خواهد شد که هم اینک در قعر جدول رده بندی حضور دارد. شاید برای همه جالب باشد که تیم پرطرفداری چون تراکتورسازی در ورشگاهی از حریفان خود میزبانی خواهد کرد که حدود ده هزار نفر گنجایش دارد و در مقابل تیم شهرداری تبریز که بی شک تماشاگران کل بازی های خانگی یک فصلش از نصف هواداران یک بازی تیم تراکتورسازی نیز کمتر است در ورزشگاهی با گنجایش هفتاد هزار نفر از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد!


تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از پشت سر گذاشتن یک بحران مهلک که می رفت این تیم را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کند، این روزها نفسی به آرامی می کشد و آرام آرام با رسیدن فصل نقل و انتقالات زمستانی امیدوار است که پس از دو محرومیت متوالی از نقل و انتقالات، با خرید بازیکنان مورد نظر خود شرایطش در لیگ برتر را بهتر کرده و خود را مهیای بازی های لیگ قهرمانان آسیا کند. در این شرایط اما موضوع چمن ورزشگاه یادگار امام می تواند بار دیگر یک موضوع  جدید برای تیم تراکتورسازی ایجاد کند چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا به هیچ عنوان نخواهد پذیرفت که بازی های خانگی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه اختصاصی برگزار شود.

سعید عبدی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکتور از ورزشگاه بزرگ شهر گریخت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..