تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانحه رانندگی برای دارنده مدال برنز رقابت های جهانی کشتی فرنگی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بشیر باباجانزاده که سالها به عنوان ملی پوش سنگین وزن تیم کشتی فرنگی در مسابقات مختلف به میدان رفته بود و عناوینی چون مدال برنز رقابت های جهانی 2011 ،مدال طلا و برنز قهرمانی آسیا و نفر سوم بازی های آسیایی 2014 را نیز در کارنامه داشت به دلیل سانحه رانندگی در آمل راهی بیمارستان شد.
بنا بر این گزارش این حادثه در حالی رخ داده که باباجانزاده راهی سیرجان بوده و بنا بر تشخیص اولیه پزشک وی از ناحیه دست و جمجمه دچار آسیب دیدگی شده اما حال عمومی این کشتی فرنگی کار که سال گذشته از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد خوب می باشد.
انتهای پیام/


سانحه رانندگی برای ملی پوش سابق تیم کشتی فرنگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانحه رانندگی برای دارنده مدال برنز رقابت های جهانی کشتی فرنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..