تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دهه اول آذر، پایان مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

دهه اول آذر، پایان مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ایحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی کاردانی نظام جدید‌ دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی که از روز دوشنبه ۶ آبان ماه آغاز شده است تا پایان روز پنج‌شنبه ۹ آذر ماه ۹۶ پایان می‌پذیرد.

ثبت نام بیش از 13 هزار نفر در دانشگاه فنی و حرفه ای

وی عنوان کرد: تا صبح روز 28 آبان ماه ۹۶، 13هزار و 377 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت‌کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی در خصوص تکمیل ظرفیت کدرشته محل‌های دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی گفت: در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش کدرشته محل‌های دوره مهندسی فناوری و کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای نظام مهارتی آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز چهارشنبه سوم آبان ماه ۹۶ آغاز شده است و ۱۷  هزار و ۲۳۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دهه اول آذر، پایان مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..