تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره‌های آموزشی بین المللی مشترک ایران با کشورهای آسیا و اروپایی

خاکی صدیق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

برگزاری دوره های بین المللی مشترک میان ایران سه کشور در دانشگاه خواجه نصیرعلی خاکی صدیق رئیس دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: دوره‌های مشترک آموزشی بین المللی این دانشگاه  با 3 کشور برگزار می‌شود. با کشور روسیه در رشته‌های هوافضا در دوره کارشناسی ارشد، یک دوره با کره جنوبی در رشته فناوری فرهنگ در 2 مقطع کارشناسی ارشد و ph.d و یک دوره نیز با کشور هلند در رشته نقشه‌برداری برای مقطع کارشناسی ارشد داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار دوره ذکر شده8 از سال تحصیلی جدید در دانشگاه خواجه نصیر مهر  راه اندازی شده است.  این دوره‌ها ابتدا برای دانشجویان داخل کشور برگزار شده است.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر افزود:  جذب دانشجویان خارجی  در یک طرح بلند مدت انجام می‌گیرد که بعد از گذراندن چند دوره و ایجاد اعتماد متقابل با کشورهای روسیه و کره جنوبی در این دانشگاه  صورت خواهد گرفت.

خاکی صدیق تصریح کرد: یکی از اهداف  ما در این دوره‌ها برگزاری دوره‌های آموزشی بین المللی در دانشگاه خواجه نصیر  است که از این طریق بتوانیم زمینه‌ای فراهم کنیم تا دانشجویان به جای مهاجرت به کشورهای اروپایی برای تحصیل در کشور خود بطور مشترک با کشورهای خارجی آموزش ببینند.

وی یادآورشد: این دوره آموزشی مشترک با کشورهای کره جنوبی، روسیه و هلند برگزار می‌شود و در صورت برگزاری این دوره‌ها در کشورمان  اساتیدی از دانشگاه‌های این کشورها در ایران حضور پیدا می‌کنند و آموزش به دانشجویان،‌ آموزش‌هایی را نیز به اساتید ارائه می کنند.

انتهای پیام/

آغاز دوره های مشترک دانشگاه خواجه نصیر با 4 کشور از سال تحصیلی آینده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره‌های آموزشی بین المللی مشترک ایران با کشورهای آسیا و اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..