تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه اینترنت ۵۰ مگابیتی به مسافرین پروازهای امارات

ارائه اینترنت ۵۰ مگابیتی به مسافرین پروازهای اماراتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد که طبق قراردادی که با یک شرکت مخابراتی بریتانیایی امضا کرده، قرار است اینترنتی با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه را در داخا پروازهای خود ارائه کند.

بر اساس این قرار داد پروازهای بوئینگ 777x هواپیمایی امارات، به تکنولوژی اینترنت سال 2020 مجهز خواهند شد.

شرکت هواپیمایی امارات، 150بوئینگ 777X و 165 هواپیمای 777S دارد؛ طبق گفته های مدیران این شرکت در سال های اخیر بیش از 200 میلیون دلار برای مجهز کردن پروازهای خود به اینترنت پر سرعت هزینه کرده و در هر ماه بیش از 800هزار مسافر از سیستم های وای فای این شرکت استفاده می کنند.

هم اکنون شرکت هوایی امارات برای مسافران دائمی بخش های فرست کلس و بیزنس کلس، اینترنت پر سرعت و نامحدود ارائه می کند؛ مسافران قسمت اکونومی این شرکت می توانند با پرداخت از قبل، از اینترنت با سرعت 20MB استفاده کنند.

گفتنی است؛ در اکثر هواپیماهایی که به این تکنولوژی مجهز خواهند شد، یک آنتن ماهواره به همراه چندین اکسس پوینت نیز تعبیه خواهد شد. با کمک این اکسس پوینت ها، تمامی مسافران بدون استثنا از یک سیگنال ثابت اینترنت بهره خواهند برد.

انتهای پیام/

 امکان استفاده از اینترنت 50مگابیتی برای مسافران هوایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه اینترنت ۵۰ مگابیتی به مسافرین پروازهای امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..